اخبار داغ

دُر فشانی های وزیر صنعت معدن و تجارت در همایش همدلان گروس:

دولت هیچ امکاناتی ندارد و فقط میتواند به شما مشورت دهد/نمایندگان به جای استیضاح وزرا بیایند دفتر و سوال بپرسند

دولت هیچ امکاناتی ندارد و فقط میتواند به شما مشورت دهد/نمایندگان به جای استیضاح وزرا بیایند دفتر و سوال بپرسند
نعمت زاده وزیر صنعت تجارت و معدن در همایش بیجار در مسیر توسعه که به همت تشکل مردم نهاد همدلان گروس برگزار شد خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: به جای اینکه در مجلس از وزیر سوال کنید و وقت خیلی ها را بگیرید، زنگ بزنید و باتلفن سوالتون رو بپرسید و یا به دفتر وزیر رفته و همراه باخوردن چای، سوال را پرسیده و جواب را بگیرید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ، پنجشنبه سی ام دی ماه در تهران همایشی به نام به سوی توسعه دیار گروس در تالار مجتمع فرهنگی آدینه و به همت تشکل مردم نهاد همدلان گروس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

 

,

بیش از ۶۰۰ نفر بیجاری که دل در گرو موطنشان و توسعه دیارشان داشتند، از اقصی نقاط دنیا آمده بودند و همدلی و غیرت خود را به نمایش گذاشتند.

,

 

,

آری، همه آمده بودند، از نمایندگان ادوار، مسئولین شهرستان، علما، فضلا، نخبگان، دانشمندان، دانشجویان و جوانان دیار گروس تا وزیر صمت و سردارطلایی معاون رئیس شورای اسلامی شهر تهران و چندتن از سرداران سپاه، همه و همه حضور داشتند.

,

 

,

گروسی ها از چنگ الماس و کرانی و مرکزی تا پایتخت نشین ها و مهاجران در جلسه بودند اما جای خالی یک نفر به شدت خودنمایی می کرد و غمی را در دل بانیان این همایش نهاده بود و همه منتظر حضورش بودند، اما نماینده مردم بیجار نیامد و باغیبتش علامات سوال زیادی را در ذهن مردم ایجاد کرد!

,

 

,

در این همایش ابتدا ابوالقاسم تختی، رئیس هیئت مدیره همدلان اهداف همایش را تشریح کرد، سپس، حجت الاسلام مرادی امام جمعه بیجار سخنانی را در مورد وضعیت بیجار و بحث کارخانه فولاد مطرح کرد و بعداز آن شیخی یکی از مهندسان معدن سنگ آهن بیجار ،با دلیل و منطق و به صورت مستند سخنانی را در رابطه با دلایل مردم بیجار برای احداث زنجیره فولاد در بیجار بیان کرد و در ادامه سردار طلایی سخنرانی کردند و قول میزبانی همایش بعدی را دادند.

,

 

,

ساعاتی بعداز شروع همایش، وزیر به جمع همدلان و مردم پیوست و قبل از دُر فشانی های او، مهندس شیخی باوجود مخالفت های دره وزمی به پشت تریبون رفت و مختصر توضیحاتی را در رابطه به زنجیره فولاد بیان داشت و در ادامه سیدمحمدبیاتیان، نماینده سابق مردم بیجار در مجلس هم از تعداد ۴۰۰ هزار نفری مهاجران بیجاری و حق مسلم مردم و جوانان بیجار برای احداث زنجیره فولاد در بیجار سخن گفت.

,

 

,

بالاخره نعمت زاده، وزیر صنعت به پشت تریبون رفت و سخنان خود را با گلایه از نمایندگان مردم، شروع کرد.

,

 

,

نعمت زاده خطاب به نمایندگان مردم در مجلس گفت: به جای اینکه در مجلس از وزیر سوال کنید و وقت خیلی ها را بگیرید، زنگ بزنید و باتلفن سوالتون رو بپرسید و یا به دفتر وزیر رفته و همراه باخوردن چای، سوال را پرسیده و جواب را بگیرید.

,

 

,

وزیر صنعت،معدن و تجارت با اشاره به سخنان بیاتیان در مورد تعداد زیاد مهاجرین بیجاری بیان کرد: غلو نکنید! مگر می شود ۴۰۰ هزار نفر از یک شهرستان مهاجرت کنند؟!

,

 

,

وی با بیان اینکه همه دستمون رو بکنیم توی جیبمون و هرچی داریم بیاریم رو، افزود: همین کارخانه کامیون سازی خرج کرده تا به اینجا رسیده و باید دوباره خرج کنه تا بتونه ۲۰۰ نفر، ۳۰۰ نفر، ۵۰۰ نفر را مشغول کار کند.

,

 

,

نعمت زاده خطاب به سرمایه گزاران گفت: دولت هیچ امکاناتی ندارد و فقط میتواند به شما مشورت دهد و مردم خودشان باید گروه گروه به فکر راه اندازی کارگاه و کارخانه باشند.

,

 

,

وزیر صنعت به مسئولین پیشنهاد کرد که بچه های دبستانی و راهنمایی را به بازدید از کارخانه ها ببرند و گفت: مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان باید بیشتر کارش این باشد که راهنمای بچه هایی باشد که برای بازدید به کارخانه ها می روند و در مورد کارخانه برای آنها توضیح دهد.

,

 

,

وی به نیاز مبرم زنجیره فولاد به آب اشاره کرد و بیان داشت: در بیجار می توان کاغذ آهکی یا پشم ریسی راه اندازی کرد و می شود برای شستن پشم ها، اگر آب نباشد، آنها را به جای دیگر برد و شست و دوباره برگرداند.

,

 

,

نعمت زاده با پیشنهاد بافت فرش با طرح ماهی و رنگ های قشنگ، عنوان کرد: فولاد را خیلی وقت است برای کردستان تصویب کرده ایم، اما جایش را من نمیدانم کجاست!

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه