اخبار داغ

در سی و هفتمین دوره رقابت‌های بین المللی؛

کشتی‌گیر فریمانی قهرمان جام تختی شد

کشتی‌گیر فریمانی قهرمان جام تختی شد
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان گفت: مصطفی شهری، کشتی‌گیر خوش‌آتیه شهرستان فریمان مقام اول مسابقات کشتی پهلوانی جام تختی را به خود اختصاص‌داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی نهادی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان صبح امروز در گفتگو با خبرفریمان از کسب مقام اول مسابقات کشتی پهلوانی جام تختی توسط مصطفی شهری، کشتی‌گیر خوش‌آتیه شهرستان فریمان خبرداد.


نهادی افزود: شهری، کشتی‌گیر شایسته فریمانی در سی و هفتمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام تختی که با حضور 26 تیم خارجی و 14 تیم داخلی در سالن شهید بهشتی مشهد برگزارشد، در کشتی پهلوانی به مقام قهرمانی دست یافت.



رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان تصریح‌کرد: وی در دسته ۱۰۰کیلوگرم با شکست کشتی‌گیرانی از ایران الف، قرقیزستان، ایران ب و بلاروس در فینال «ماگومد تاشاگادژیف» از کشور روسیه را با نتیجه 7 به دو ضربه فنی کرد و قهرمان شد.


شایان ذکر است در این دوره از مسابقات پهلوانانی از کشورهای گرجستان، قرقیزستان، روسیه، ارمنستان، بلاروس، صربستان، مجارستان و ترکیه در کنار چهار تیم داخلی منتخب الف، ب، جوانان و تیم خراسان رضوی در چهار گروه با هم به صورت تیم به تیم با یکدیگر به رقابت‌پرداختند.


انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه