اخبار داغ

با حضور مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

اعضای شورای روحانیت وافتاء دهگلان معرفی شدند

اعضای شورای روحانیت وافتاء دهگلان معرفی شدند
با حضور مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اعضای شورای روحانیت وشورای افتاء دهگلان معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یه نقل از دهگلان شیدا،صبح امروز جلسه  انتخاب اعضای شورای روحانیت و  شورای افتای شهرستان دهگلان در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی شهرستان با حضور مدیر مرکز بزرگ اسلامی کردستان ،اعضای شورا تامین و  تعدادی از روحانیون و علمای دینی برگزار شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,


در این مراسم حجت  الاسلام منتظری مدیر مرکز بزرگ اسلامی کردستان ضمن تبریک پیشاپیش ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر از مصادیق بارز ایام الله و پیروزی انقلاب اسلامی از ظلمات به سوی نوراست.


 وی افزود: این نعمت بزرگ آسایش وآرامش که خداوند درقالب  انقلاب اسلامی به ما هدیه نموده است باید با تلاش و عمل به خوبی از آن محافظت نموده واین امانت را به نسل جدید انتقال دهیم.


وی با اشاره به خلقت و بعثت پیامبران از سوی خداوند گفت: خداوند برای سعادت جامعه بشری پیامبران را به سوی انسانها می فرستد و اگر انسانها در مسیر سعادت قرا گیر ند خدا گونه می شوند و اگر به سوی گناه بروند به سوی پستی گام برداشته اند.


منتظری با بیان اینکه روحانیون در راستای آگاه کردن مردم به مسائل دینی وظیفه سنگینی بر عهده دارند، اظهار کرد: ماموستایان اهل سنت استان کردستان با اعمال خیرخواهانه و دینی خود موجب هم‌دلی، صمیمیت و یک‌دل شدن مردم در استان شده‌اند.


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: باید همه تلاش کنیم مردم را به آینده امیدوار و روح اسلام‌خواهی و دینداری را در بین اقشار جامعه گسترش دهیم.


وی ادامه داد: باید همه تلاش کنیم مردم را به آینده امیدوار و روح اسلام خواهی و دینداری را در بین تمام اقشار جامعه گسترش دهیم.


وی درادامه گفت: وظیفه ما به عنوان عالم دینی این است که از علم  به نحو احسن استفاده کنیم و با علم ودانش خود زمینه سعادت دیگران را فراهم سازیم.

 

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهارداشت: هر اندازه که ما بتوانیم در بین مردم انگیزه برای زندگی توام با شئونات اسلامی ایجاد کنیم، توانسته‌ایم در راستای دستورات دینی گام برداریم.

 

وی بیان کرد: مردم مخاطب اصلی روحانیان هستند و باید علما در راستای جاری کردن دستورات دینی در جامعه تلاش و با این کارهای ارزشی بیش از پیش اقشار جامعه را با زیبایی‌های دین آشنا کنند.

 


وی در ادامه به تشکیل شورای افتا در تمام شهرستان‌های استان کردستان اشاره و عنوان کرد: ماموستاهای بزرگوار استان در شوراهای افتا برای رفع مسائل فقهی، اجتماعی، اعتقادی و دینی تلاش می‌کنند.


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در این جلسه گفت: امروز تعداد 6 نفر از ماموستاهای اهل سنت دهگلان در شورای افتای این شهرستان با احکام یک ساله معرفی می‌شوند

 

در پایان این جلسه ماموستایان، یدالله محمدی امام جمعه دهگلان ، ملاصدیق باقری امام جماعت مسجد محمد رسول الله ، ماموستا محمد علی کریمی کریمی امام جمعه روستای سیس، ماموستا هاشم نوری امام جمعه اهل تسنن قروه ،ماموستا علی جعفری امام جمعه قروچای و ماموستا آرمان صادقی  امام جمعه روستای حسینی به عنوان اعضای شورای افتای شهرستان دهگلان معرفی شدند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه