اخبار داغ

نام‌گذاری بیمارستان جدید نهاوند به نام اولین دادستان انقلاب اسلامی

نام‌گذاری بیمارستان جدید نهاوند به نام اولین دادستان انقلاب اسلامی
رئیس شبکه بهداشت نهاوند گفت: به‌پاس گرامیداشت مجاهدت‌های اولین دادستان انقلاب بیمارستان جدید شهرستان نهاوند به نام شهید آیت‌الله علی قدوسی نام‌گذاری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار گرو، گفت: عملیات اجرایی بیمارستان جدید نهاوند با سرعت در حال انجام است و اعتبارات خوبی برای اتمام آن در نظر گرفته‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرو,

وی اظهار داشت: هم‌زمان با اتمام عملیات عمرانی کار تجهیز این بیمارستان نیز در حال انجام است و تاکنون چند سری از تجهیزات به نهاوند واردشده‌اند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: تا پایان سال عملیات ساخت بیمارستان جدید نهاوند به پایان می‌رسد که با بهره‌برداری از این بیمارستان 184 تختخوابی بسیاری از مشکلات بخش بهداشت و درمان این شهرستان حل می‌شود.

,

وی بیان داشت: برای نام‌گذاری این بیمارستان توسط مسئولان نام چند نفر از بزرگان و مفاخر شهرستان نهاوند معرفی شد و درنهایت تصمیم بر این گرفته شد که به دلیل خدمات ارزشمند شهید آیت‌الله علی قدوسی از علمای سرشناس شهرستان نهاوند و اولین دادستان انقلاب اسلامی، بیمارستان 184 تختخوابی نهاوند به نام ایشان نام‌گذاری شود.

,

دارابی گفت: این نام‌گذاری به پیشنهاد شورای فرهنگی شهرستان و با موافقت هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام‌شده است.

,

شهید آیت‌الله علی قدوسی اولین دادستان انقلاب اسلامی از افتخارات شهرستان نهاوند است که در سال 1306 در خانواده‌ای روحانی در شهر نهاوند متولد شد.

,

وی از یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره) بود که در پیروزی انقلاب نقش مهم و تأثیرگذاری داشت و با پیروزی انقلاب در مسئولیت‌های مهمی به خدمت‌رسانی پرداخت.

,

شهید قدوسی پس از انقلاب به‌فرمان امام خمینی (ره) به سمت دادستان کل انقلاب برگزیده شد و سرانجام در 14 شهریور 1360 براثر انفجار بمب در دفتر دادستانی انقلاب توسط منافقین به شهادت رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه