اخبار داغ

ساکت الهامی سرمربی نساجی قائم‌شهر شد

ساکت الهامی سرمربی نساجی قائم‌شهر شد
ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران انتخاب شد و حسین مسگرساروی از ادامه همکاری با این تیم انصراف داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، طی جلسه‌ای که مهدی پرهام مالک و عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه فوتبال نساجی مازندران با اعضای کادر فنی این تیم داشتند، ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

نساجی در ابتدای فصل با سرمربیگری محمود فکری و مربیگری حسین مسگرساروی، فرید یعقوب‌نیا و اسکندر خاوری‌نژاد کار خود را آغاز کرد؛ همچنین اسماعیل اسماعیلی نیز مسؤولیت مدیریت فنی را عهده‌دار بود.

پس از استعفای محمود فکری، حسین مسگرساروی به‌عنوان سرمربی موقت برگزیده شد که طی 6 بازی عهده‌داری این مسؤولیت 4 برد، یک باخت و یک مساوی را در کارنامه خود به ثبت رساند.

همچنین در ادامه فرامرز اضطراری و ساکت الهامی نیز به کادر مربیان این تیم اضافه شدند.

مدیران باشگاه نساجی پس از جلسه روز جمعه که با حضور حسین مسگرساروی و ساکت الهامی نیز برگزار شده بود، الهامی را به‌عنوان سرمربی جدید برگزیدند.

مهدی پرهام در این جلسه پیشنهاد داد: الهامی سرمربی شود و مسگرساروی به همان سمت کمک‌مربیگری بازگردد اما مسگرساروی مخالفت کرد و گفت نمی‌خواهد به عقب بازگردد.

سپس مالک باشگاه پیشنهاد داد مسگرساروی به‌عنوان سرمربی باقی بماند و الهامی به‌عنوان مدیرفنی با تیم همکاری کند و همه امور فنی با نظر وی اجرا شود اما باز هم مسگرساروی مخالفت کرد و حاضر به ادامه همکاری با نساجی نشد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه