اخبار داغ

فرماندار سیریک:

افزایش قیمت زمین روستایی توسط بنیاد مسکن سیریک مقبول نیست

افزایش قیمت زمین روستایی توسط بنیاد مسکن  سیریک مقبول نیست
فرماندار شهرستان سیریک با انتقاد از افزایش قیمت فروش زمین در سطح روستاها توسط بنیاد مسکن یادآور شد:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان باید نرخ قیمت زمین ها را بر اساس واقعیت های عینی و توان مردم روستاها ارزش گذاری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ،  میر مرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان سیریک اظهار کرد:جلسه شورای اداری یک پارلمان محلی است که با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مختلف مردم،ادارات و نهادها برگزار می شود و باید جلسه ای باشد که به رفع مشکلات و درخواست ها و کمک به توسعه شهرستان منجر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی در ادامه ضمن گرامیداشت ارتحال  جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار فقید و دیرینه حضرت امام و رهبری افزود: پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی باعث شد که دشمنانی که خواستار ایجاد دو قطبی در کشور بودند با هوشیاری و بصیرت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) نقش بر آب شود و دشمنان از رسیدن به هدف شوم خود بر علیه نظام و مردم نا امید شود.

,

وی ابراز کرد:رهبری برای نظام و امت اسلام نعمت بزرگی است که خداوند عطا کرده است در جامعه اسلامی وظیفه ما اطاعت از ولی امر مسلمین جهان است و در ستون دین ما نباید از امام خود جلوتر حرکت کنیم بلکه باید همواره پشت سر ایشان و گوش به فرمان معظم له باشیم.

,

فرماندار شهرستان سیریک با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات اذعان کرد:می طلبد همه مسئولان اجرایی و نهادها آمادگی لازم را داشته باشند و ما باید از هم اکنون زمینه حضور حداکثری را فراهم کنیم تا انشاء الله انتخابات پرشور و حداکثری داشته باشیم.

,

میر مرسل ایزدی پور عنوان کرد:ما باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش و اهتمام داشته باشیم که رضایت مندی مردم را بدست آوریم و یکی از مهمترین آیتم های رضایت مندی حضور در بین مردم و خدمتگزاری در جامعه است.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک خاطر نشان کرد:همه بزرگان ما اعتقادشان این است که مردم ارباب و ولی نعمتان ما هستند و امروز وظیفه همه ما مسئولان بازدید، سرکشی وارتباط نزدیک با مردم در سطح روستاهاست و این حضور برای همه الزامی است و هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست.

,

ایزدی پور با انتقاد از افزایش قیمت فروش زمین در سطح روستاها توسط بنیاد مسکن یادآور شد:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان باید نرخ قیمت زمین ها را بر اساس واقعیت های عینی و توان مردم روستاها ارزش گذاری کند برای اینکه وظیفه ما کمک و هموار سازی مسیر برای مردم است نه ایجاد سطح ودژ محکم در برابر مردم باشد.

,

وی با بیان اینکه خیلی از جوانان در سطح روستاها متقاضی احداث مسکن می باشندو بنیاد مسکن باید زمینه واگذاری زمین برای احداث مسکن برای جوانان فراهم کند اظهار کرد:وظیفه بنده بعنوان نماینده دولت دفاع از حق و حقیقت است و مردم بعنوان ولی نعمتان ما حق دارند که ما مطالبات آنها را پرداخت کنیم.

,

فرماندار شهرستان سیریک در پایان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: :همه ادارات و نهادها برای این ایام الله ضمن برنامه ریزی برای اجرای باشکوه و پرشور مناسبت ها و آذین بندی و تزئین میادین و خیابان های سطح شهر و روستاها، ادارات و نهادها اقدام کنند و اداراتی  که طرح و پروژه برای افتتاح دارند در اسرع وقت به فرمانداری اعلام نمایند تا پس از جمعبندی به اطلاع مردم شریف شهرستان رسانده شود.

,

ایزدی پور تصریح کرد: الحمدالله علی رغم همه مشکلات و تحریم ها ی ظالمانه دشمنان نظام بر کشور حرکت ها و برنامه ریزی های بسیار مثبت و اثر گذاری در شهرستان اتفاق افتاده که با شکوفایی و احیای آنها در آینده ای نزدیک باعث رونق اقتصادی و اشتغالزایی مردم بویژه جوانان شهرستان خواهد شد.

,

شهرستان سیریک با 45 هزار نفر جمعیت در 175 کیلومتری شرق مرکز استان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه