اخبار داغ

بارش باران هیچ گونه خسارتی در سراوان نداشته است

بارش باران هیچ گونه خسارتی در سراوان نداشته است
بارش باران در روز گذشته در شهرستان سراوان هیچ گونه خسارات به زمین های کشاورزی و سطح شهرستان ند اشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن دهواری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اذعان داشت: پس از مدت ها شاهد نزول برکات خداوند در این شهرستان بودیم که از بابت خدا را شاکر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,

وی افزود: میزان بارندگی در شهرستان سراوان نسبت به دیگر نقاط استان کم بوده است وخساراتی را در این شهرستان به دنبال نداشته است.

,

مهران محمودی شهردار سراوان هم در گفت و گو با خبرنگار ما اذعان داشت: در پی بارندگی روز گذشته جمعیت هلال احمر، نیروهای امدادی، پرسنل شهرداری و آتش نشانی در آماده باش کامل بودند.

, خبرنگار ما,

وی از سازمان آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی و مسکن و شهرسازی که اعلام آمادگی و در اختیار قرار دادن وسایل نقیله جهت کمک به مردم را داشتند، تشکر و قدر دانی کرد.

,

شهردار سراوان خاطر نشان کرد: هیچ گونه خسارتی در سطح شهرستان سراوان تا کنون گزارش نشده است و بارندگی به صورت سیل آیا نبوده است.

,

شیر زاد کمالی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه میزان بارندگی اندک بوده است، اظهار داشت: طبق برآورد صورت گرفته از سوی کارشناسان این اداره تا کنون هیچ گونه خساراتی به زمین های کشاوزی، باغات و محصولات کشاورزی وارد نشده است و از سوی شهروندان و کشاورزان هم هیچ گونه گزارشی مبنی بر آسیب وارد شدن به محصولات کشاورزی دریافت نشده است.

, شستون,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه