اخبار داغ

همدردی معلم فداکار و دانش آموزان مریوانی با حادثه‌دیدگان «پلاسکو»+تصاویر

همدردی معلم فداکار و دانش آموزان مریوانی با حادثه‌دیدگان «پلاسکو»+تصاویر
مدیر آموزش و پرورش به همراه معلم فداکار و دانش آموزان مریوانی در دیدار با آتش نشانان مریوانی با حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زریوار خبر، در پی وقوع حادثه تلخ پلاسکو و جان باختن چند تن از آتش نشانان ایرانی در زیر آوار بهمن عرفانی مدیر آموزش و پرورش به همراه محمد علی محمدیان معلم فداکار و دانش آموزان دوم دبستان شیخ شلتوت مریوانی با حادثه دیدگان پلاسکو ابراز همدردی کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ریوار خبر,
 
,
مدیر آموزش و پرورش و محمد منی یکی از کامندان فرمانداری مریوان، فرمانده هنگ مرزی مریوان و کارمندان آموزش و پرورش با حضور در ساختمان آتش نشانی بهاران مریوان با تقدیم دسته گل، با خانواده های قربانیان حادثه ساختمان پلاسکو، ابراز همدردی کردند.
,
 
,
 
,
بهمن عرفانی مدیر آموزش و پرورش ضمن پیام تسلیت و همدردی با آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو، شجاعت و از خودگذشتگی آنان را ستود و با بیان اینکه این آتش نشانان باعث نجات بسیاری از مردم گرفتار در حادثه شده اند. ضمن اعلام همدردی مجدد با آتش نشانان، یاد قربانیان آتش نشانی را گرامی داشته و با بازماندگان حادثه ابراز همدردی می کردند.
 
,
,
 
,
در این مراسم دانش آموزان مریوانی با روشن کردن شمع و تقدیم گل به آتش نشان مریوانی با آتش نشانان حادثه پلاسکو ابراز همدردی کردند.
 
,
,
 
,
گفتنی است ساختمان پلاسکو یکی از ساختمان‌های بزرگ و تجاری تهران که قدمت 53 ساله دارد که صبح روز پنجشنبه دچار آتش سوزی گسترده شده بود. از این ساختمان 17 طبقه به‌ عنوان اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران یاد می‌شود.

 
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه