اخبار داغ

درگردهمایی روسای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

علوم پایه وزبان انگلیسی اولویت استخدام آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان

علوم پایه وزبان انگلیسی اولویت استخدام آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان
صبح امروز در اولین روز از گردهمایی دوروزه روسای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر شاخص های کمی و کیفی آموزش و پرورش استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پایگاه خبری پهره؛ مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این جلسه که با حضور کلیه مدیران  فرهنگی استان، نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار ایرانشهر برگزار گردید ضمن اشاره به اهمیت عدالت آموزشی در اقسا نقاط استان اظهار کرد: با جهت گیری عدالت محور مشکل فضای آموزشی مدارس استان مورد بررسی قرار خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری پهره؛,

علیرضا نخعی با اشاره به این نکته که در این جلسه مناطق با سرانه فضای آموزشی پایین تر مورد توجه بیشتری قرار خواهند گرفت افزود: بر اساس شاخص های بررسی شده بحث علوم پایه خصوصا زبان انگلیسی اولویت استان برای استخدام نیروی انسانی خواهد بود.

,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: خرید خدمات آموزشی یکی از اقدامات کوتاه مدت آموزش و پرورش برای جذب نیروی انسانی می باشد که امسال 31 و نیم میلیارد تومان برای آن تخصیص داده شده است.

,

نماینده مردم ایرانشهر همچنین در این جلسه اظهار کرد: طبق مصوبه برنامه ششم توسعه اختصاص نیم درصد از ارزش افزوده به آموزش و پرورش کشور جهش قابل توجهی را در اعتبارات این حوزه به دنبال خواهد داشت.

,

محمد نعیم امینی فرد بیان داشت: همچنین اختصاص 3 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای آموزش و پرورش کشور یکی دیگر از اقدامات پسندیده در حوزه آموزش و پروش می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه