اخبار داغ

سوژه ارسالی از شهروندان؛

خندق های کوچه محله علی آباد برازجان را دریابید+تصاویر

خندق های کوچه محله علی آباد برازجان را دریابید+تصاویر
از ابتدای تابستان تا حالا که اداره گاز اقدام به گازرسانی کوچه های علی آباد کرده است که در این امر سبب شده است تا آسفالت های کوچه تخریب شود و کانال هایی حفر شود و اکنون بعد از مدتی است این کانال ها به امان خدا رها شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ناصرون " همیشه در شهر برازجان معضل حفر کانال های حاصل از لوله کشی گاز سر زیان های مردم می باشد و موجب شده است تا مردم روزانه روز خود را با دیدن این گودال ها در کوچه های خود آغاز کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون " ,

یکی از شهروندان برازجان با ارسالی تصاویری به این پایگاه خبری درخواست رسیدگی و حل این مشکلات محله خود شد.

,

این شهروند درباره این گودال ها گفت: از ابتدای تابستان تا حالا اداره گاز اقدام به گازرسانی کوچه های علی آباد کرده است و آسفالت کوچه ها تخریب کرد و کانالهایی حفر نمود که بعد از اتمام کارشان با مقداری خاک این حفرها را پر کرد و بحال خود رها نمود.

,

وی اضافه کرد : ما نمیدانیم مسئولیت این کار با کدام نهاد است بخاطر اینکه اداره مسولان مربوطه یعنی اداره گاز و شهرداری جواب درستی به ما برای حل کردن این کانال ها نمیدهند.

,

این فرد برازجانی بیان داشت: سراناجم خود مردم به ناچار اقدام به پرکردن کانال ها شدند تا اینکه تابستان و پاییز گذشت و یک هفته پیش چند کارگر افغانی دوباره کانالهایی را که مردم پر کرده بودن را خالی نمودند مردم به امید آسفالت خوشحال شدند و دل خوش شدند ولی باز مردم ماندند و چاله های کوچه.

,

این شهروند به مشکلات چاله ها اشاره کرد و اذعان داشت: کوچه های محله علی آباد که خود وضعیت روشنایی مطلوبی ندارد و به همین خاطر چند بار اتفاق افتاده است که موتورهایی همراه با خانواده بوده اند در این چاله ها افتاده اند و موجب صدمات جانی و مالی شده اند که از سوی دیگر جلوبندی ماشینمان با تعمیرگاه آشنا شده اند.

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه