اخبار داغ

اقتصاد مقاومتی راهکاری برای اشتغال پایدار/تولید سالیانه 40 تن قارچ خوراکی با اشتغال زایی برای 9 نفر

اقتصاد مقاومتی راهکاری برای اشتغال پایدار/تولید سالیانه 40 تن قارچ خوراکی با اشتغال زایی برای 9 نفر
با بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی اشتغال پایداری در شهرها و روستاها برای جوانان ایجاد شده است که آرامش خانواده ها را نیز رقم زده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، محمدرضا حسینی کارآفرینی است که با بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی امروز موفق به ایجاد اشتغال پایدار برای جمعی از جوانان شهرستان قروه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به احداث واحد تولید قارچ خوراکی در روستای داش کسان از توابع شهرستان قروه اظهار داشت: این واحد تولیدی را با استفاده از طرح های اقتصاد مقاومتی و با بهره گیری از تسهیلات بسیج سازندگی و حمایت های سپاه پاسداران ایجاد کردم.

,

, ,

حسینی افزود: در این واحد ما سالیانه بیش از 40 تن قارچ خوراکی تولید می نماییم و موفق شده ایم برای 5 نفر به صورت ثابت اشتغال زایی مناسبی را ایجاد کنیم.

,

این کارآفرین نمونه خاطر نشان کرد: در کنار اشتغال زایی مستقیم برای 5 نفر ، ما به صورت مستقیم در این طرح برای 4 نفر دیگر نیز اشتغال مناسبی را ایجاد کرده ایم که می طلبد تا دیگر ارگانها و نهادهای دولت نیز در راستای تحقق شعار سال و در جهت ایجاد اشتغال پایدار از واحدهای تولیدی حمایت کنند.

,

, ,

وی با بیان اینکه محصولات این واحد تولیدی در بازار به صورت عمدده به فروش می رود تصریح کرد: در آینده ای نزدیک خط تولید فعالی را ایجاد می نماییم و برای افراد بیشتری نیز اشتغال مناسبی را برقرار می کنیم.

,

حسینی ادامه داد: با استفاده از طرح های اقتصاد مقاومتی ما امروز موفق شده ایم که با تکیه بر توان و استعداد خود از ظرفیت های فوق العاده شهرستان استفاده کنیم و از بیکاری خارج شویم.

,

وی با بیان اینکه هر دوره تولید قارچ 45 روز طول می کشد خاطر نشان کرد: پس از پایان دوره 45 روزه کمپوست و کود قارچ تغییر می کند و با کمپوست تازه قارچ با کیفیت روانه بازار می گردد.

,

, ,

گفتنی است در سال جاری بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار از سوی سپاه پاسداران و بسیج سازندگپی در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی به شهرستان قروه اختصاص یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه