اخبار داغ

پاسخ رییس شورای شهر قروه به سراب خبر:

تاکنون اعتباری برای احداث فرهنگسرا مقرر نشده است

تاکنون اعتباری برای احداث فرهنگسرا مقرر نشده است
رییس شورای شهر قروه در پاسخ به خبرهای تحلیلی سراب خبر گفت: تاکنون اعتباری برای احداث فرهنگسرا مقرر نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، امروز محمدهادی مرادیانی رییس شورای شهر قروه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در خصوص اعتبار احداث فرهنگسرا تاکنون اعتباری برای این موضوع مقرر نشده است تا به شهرداری قروه اختصاص پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی افزود: در پروژه های داخلی مبلغ 6 میلیارد ریال برای احداث فرهنگسرا و جهت شروع پروژه در نظر گرفته شده است که در صورت تحقق بودجه شروع  عملیات احداث آغاز شود اما تاکنون بودجه ای به این طرح تخصیص داده نشده است.

,

این عضو شورای شهر قروه خاطر نشان کرد: متاسفانه با عنایت به بحرانهای مالی شهرداری خیلی از پروژه ها که در دستور کار شورای شهر قرار داشت عملیاتی نشد.

,

وی در خصوص راه اندازی موزه سکه و تمبر نیز گفت: در خصوص موزه ما ساختمان هشت ضلعی پارک رضوان را در اختیار میراث فرهنگی قرار دادیم جهت راه اندازی موزه متاسفانه ظاهرا میراث فرهنگی هم هیچگونه اعتباری جهت راه اندازی نداشته وگناهی هم بر ایشان متصور نیست.

,

مرادیانی افزود: تاکنون در طول 3 سال گذشته هیچگونه اعتباری استانی و کشوری به شهرداری قروه اختصاص داده نشده است و تمامی پروژه های انجام شده داخل شهر در طول این مدت از محل منابع داخلی شهرداری تامین شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه