اخبار داغ

پیام تسلیت مدیر آتشنشانی ارس در پی شهادت آتشنانان در تهران

پیام تسلیت مدیر آتشنشانی ارس در پی شهادت آتشنانان در تهران
مدیر آتش نشانی و ایمنی ارس با صدور پیامی، شهادت آتشنانان در ساختمان پلاسکو در تهران را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جلفانیوز متن پیام بشرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جلفانیوز,

جنگ با آتش برای نجات جان و مال هم نوع و مبارزه با خطرناک ترین سوانح در دل حادثه، دل رشید و اراده آهنین می طلبد تا انسان به نماد غیرت و شجاعت تبدیل شود.

,

گویی ساعت ۷:۵۹ صبح امروز زنگ تمام ایستگاه های آتش نشانی به صدا درآمد و پیام آتش سوزی در ساختمان ۱۷ طبقه و پیر پلاسکو مخابره شد. دنبال کردن تصاویر دود و آتش در ساختمان ۵۳ ساله و تلاش مامورین امداد و نجات و آتش نشانی از قاب تلویزیون قرار را از دل امدادگران ایستگاه شهید عبدالهی منطقه آزاد ارس گرفته بود. همه یک دل و هم صدا دست به دعا شده بودند و آماده اعزام به محل حادثه که تصویر فروریختن ساختمان نفس ها را همچون نیروهای امدادی محبوس در دل آوار در سینه ها حبس کرد.

,

بدون شک وقوع این حادثه دلخراش عموم مردم و بخصوص آتش نشانان سراسر ایران را بهت زده و اندوهگین کرده است. اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد تلاش مامورین تا آخرین لحظات و تا پای جان برای صیانت از جان و مال هموطنان است.

,

تصاویر ویدئویی و عکس های منتشر شده در فضای مجازی گویای غیرت و شجاعت مردان دلیر ایران بود. صحنه هایی از ایثارگری قهرمانان گمنام در برابر آتش، دود، خاکستر و در نهایت تلی از آوار بجای مانده از برج پیر تهران، نمی تواند چیزی جز عشق برای نجات جان هم نوع باشد.

,

جانفشانی امروز آتش نشانان باری دیگر رشادت مبارزین دفاع مقدس را تداعی کرد؛ تلاش برای صیانت از جان انسان و مخلوقات خداوند که امری ستایش شده در تمام ادیان و فرهنگ ها می باشد و خادمان این عرصه همواره در اذهان عمومی انسان هایی پرتوان، با ایمان، رشید و نوعدوست شناخته شده اند.

,

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه ساختمان پلاسکو در تهران و عرض تسلیت به همکاران تلاشگر عرصه های بحران، آمادگی تیم های تخصصی و تکنسین های امداد و نجات و آتش نشانی منطقه آزاد ارس به محل حادثه در تهران اعلام کرده و از خداوند متعال شادی روح شهدا و جانباختگان این حادثه دلخراش را خواهانم.
محبوب ابراهیمی
مدیر امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه