اخبار داغ

آبگرفتگی مدارس با سقف های چوبی 50 ساله در میناب

آبگرفتگی مدارس با سقف های چوبی 50 ساله در میناب
بارندگی اخیر در شهرستان میناب علاوه بر آبگرفتگی معابر باعث آبگرفتگی مدارس این شهرستان نیز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب ،دانش آموزان شهرستان میناب در حالی در مدارس این شهرستان به تحصیل مشغول اند که اغلب مدارس دارای سقف چوبی بالای 50 سال هستند و اغلب از ایمنی ناکافی برخوردار بوده و در پی حوادث طبیعی و غیر طبیعی ممکن است خسارت جبران ناپذیری برای دانش آموزان به بار بیاورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

مدرسه ابتدایی علامه طباطبایی روستای دمشهر بعلت چندین بار مرمت سازی یکی از جمله مدارسی است که در پی بارندگی اخیر به آبگرفتگی کلاس های درس دانش آموزان دچار شد و این امر باعث شد تا نگرانی والدین به همراه داشته باشد.

,

آبگرفتگی  مدرسه علامه طباطبایی روستای دمشهر میناب باعث شد تا مسئولین آموزش و پرورش به محل آبگرفتگی در روستای دمشهر اعزام شوند و نسبت به رفع مشکلات دانش آموزان اقداماتی اتخاذ نمایند.

,

عدم روند رو به رشد و توسعه و عدماصلاح و نوسازی مدارس در این شهرستان  ممکن است در پی کوچکترین حوادث غیر طبیعی بزرگترین خسارت را برای دانش آموزان روستاهای میناب به بار بیاورد لذا مسئولین باید نسبت به فراهم سازی زیر ساخت و واگذاری اعتبارات لازم نسبت به توسعه فضای تحصیلی داشن آموزان مینابی اقدام کنند.

,

اغلب مدارس شهری و روستایی مینابی که به عنوان دومین شهرستان استان هرمزگان لقب گرفته است به علت عدم زیر ساخت های لازم چوبی و قدیمی هستند که در این راستا نیازمند اصلاح و نوسازی است.

,

بیش از 50 هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مدارس میناب مشغول به تحصیل هستند.

,

شهرستان میناب با جمعیت بالای 300 هزار نفر در 90 کیلومتری بندرعباس قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه