اخبار داغ

عملیات ارتش ترکیه در سوریه؛

در حملات جنگنده‌های ترکیه 17 موضع داعش منهدم شد

در حملات جنگنده‌های ترکیه 17 موضع داعش منهدم شد
بعد از حمله عناصر داعش به نظامیان تُرک در شهر الباب سوریه ارتش ترکیه عملیات سنگینی علیه گروه تروریستی داعش آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بعد از اینکه عناصر گروه تروریستی داعش دیروز (20 ژانویه) در شهر الباب سوریه با یک خودروی حامل بمب به نظامیان ارتش ترکیه حمله کرده و موجبات کشته و زخمی شدن 14 نظامی تُرک (5 کشته) را فراهم کرد، حملات هوایی و زمینی تُرک‌ها علیه این گروه تروریتسی از امروز به شدت افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

ارتش ترکیه که در حوزه عملیات سپر فرات و با بهانه حفظ امنیت مرزها، مبارزه با داعش و جلوگیری از تجزیه سوریه وارد شمال سوریه شده ، نزدیک به 3 ماه است که موفق به پاکسازی الباب از داعش نشده است.

,

هولوسی آکار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه بعد از کشته شدن نظامیان تُرک در الباب، امروز (21 ژانویه) و به شکل نمادین به نزدیکی مرز سوریه رفته و با فرماندهان ارتش ترکیه دیدار کرد.

,

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Akar'dan sınırda inceleme

, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Akar'dan sınırda inceleme,

151 اُمین روز عملیات سپر فرات

,

امروز 151 روز از آغاز عملیات سپر فرات در 24 آگوست سال 2016 می‌گذرد و ارتش ترکیه علی‌رغم مخالفت دولت قانونی سوریه به اشغالگری خود ادامه داده و از معارضان سوری حمایت می‌کند.

,

به گزارش منابع خبری ترکیه، جنگنده‌های ارتش این کشور امروز (21 ژانویه) با انجام عملیات هوایی در الباب، بذاقاه و جنوب قباسین 21 مورد از مواضع گروه تروریستی داعش را مورد هدف قرار دادند که در این عملیات 17 مورد از ساختمان‌های تحت کنترل تروریست‌ها منهدم شد.

,

ارتش ترکیه از 24 آگوست تا به امروز 875 کیلومتر مربع از خاک سوریه را با کمک معارضان سوری از گروه تروریستی داعش آزاد و به اشغال خود در آورده است.

,

همچنین در حوزه عملیات موسوم به سپر فرات 227 محله مسکونی از داعش پاکسازی شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه