اخبار داغ

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گنبد در پی شهادت جمعی از آتش نشانان کشور

مسئولین از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری نمایند

مسئولین از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری نمایند
فرزندان غیور و شجاع انقلاب اسلامی دلاورانه به دل آتش زدند تا هموطنانشان را یاری دهند بی شک آوازه این قهرمانمان در یاد و خاطر مردم خواهد ماند، مسئولین ذیربط با اندیشیدن تدابیر از وقوع حوادثی از این دست پیشگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از«دانشجو سلام»  بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گنبد کاووس در پی به شهادت رسیدن جمعی از کارکنان آتش نشانی در حادثه پلاسکو پیام تسلیتی، به شرح ذیل صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «دانشجو سلام»,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

انا الله و انا الیه الراجعون

,

حادثه تلخ و نا گوار ساختمان پلاسکو  اگر چه بسیار غم انگیز   است و قلب آحاد ملت را به درد آورده است اما شجاعت و فدا کاری آتش نشانان غیور و خدوم که بی باکانه از جان خود گذشته و به یاری هموطنانشان شتافتند همگان را به ستایش شجاعت و بی باکی این عزیزان وا داشت.

,

فرزندان غیور و شجاع انقلاب اسلامی دلاورانه به دل آتش زدند تا هموطنانشان را یاری دهند بی شک آوازه این قهرمانمان در یاد و خاطر مردم  خواهد ماند.

,

ضرورت دارد مسئولین ذیربط با اندیشیدن تدابیر از وقوع حوادثی از این دست پیشگیری کنند.

,

ما جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس  ضمن عرض تسلیت شهادت آتش نشانان شجاع، خدمت مقام معظم رهبری و خانواده های آتش نشانان و همچنین ملت ایران  از خداوند متعال برای آن لاله های سفر کرده  رحمت واسعه مسئلت داریم.

,

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه