اخبار داغ

تیراندازی در استانبول؛

حمله به ماموران پلیس در «اِسَن یورت»/ جا گذاشتن نارنجک به هنگام فرار مهاجم+تصاویر

حمله به ماموران پلیس در «اِسَن یورت»/ جا گذاشتن نارنجک به هنگام فرار مهاجم+تصاویر
فردی ناشناس در «اِسَن یورت» استانبول، به طرف ماموران پلیس تیراندازی نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حادثه ساعت 9:45 صبح امروز به وقت محلی ترکیه در خیابان «اِسَن یورت» استانبول به وقوع پیوست. فردی ناشناس به طرف خودروی پلیس تیراندازی نمود که با مقابله به مثل ماموران پلیس مواجه گشت، فرد مهاجم بعد از درگیری کوتاه مدت با رها کردن سلاح، نارنجک و کیف خود در محل حادثه، متواری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج, حادثه ساعت 9:45 صبح امروز به وقت محلی ترکیه در خیابان «اِسَن یورت» استانبول به وقوع پیوست. فردی ناشناس به طرف خودروی پلیس تیراندازی نمود که با مقابله به مثل ماموران پلیس مواجه گشت، فرد مهاجم بعد از درگیری کوتاه مدت با رها کردن سلاح، نارنجک و کیف خود در محل حادثه، متواری شد.,

در این حادثه هیچ شخصی زخمی و یا مجروح نگردید و برای دستگیری فرد مهاجم که چهره اش از طرف پلیس شناسایی شده، عملیات گسترده ای آغاز گشت. همچنین، ماموران پلیس برای جلوگیری از بروز هر نوع خطری، برای بررسی کیف و نارنجک، از نیروهای خنثی کننده بمب کمک خواستند.

,

گفتنی است، به دنبال حملات دیشب ترتیب داده شده برای ساختمان مدیریت امنیت استانبول و ساختمان مدیریت حزب عدالت و توسعه و همچنین حمله صورت گرفته به پلیس در ساعات اولیه صبح امروز، در استانبول تدابیر شدید امنیتی اتخاذ گردیده است.

,

لازم به ذکر است که حمله تروریستی شب سال نو به کلوب شبانه «رِینا»در استانبول، توسط داعش نیز در منطقه «اِسَن یورت» به وقوع پیوسته بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه