اخبار داغ

دبیرکل بنیاد ملی عفاف و حجاب کشور مطرح کرد

ایجاد حریم‌سازی در مشهد، قم و شاهچراغ/ هیچ بودجه‌ای از سوی دولت یا بخش خصوصی دریافت نمی‌کنیم

ایجاد حریم‌سازی در مشهد، قم و شاهچراغ/ هیچ بودجه‌ای از سوی دولت یا بخش خصوصی دریافت نمی‌کنیم
دبیرکل بنیاد ملی عفاف و حجاب کشور عنوان کرد: برنامه تلاش برای ایجاد منطقه حریم‌سازی برای حرم‌های مقدس در مشهد، قم و شاهچراغ برای حضور بهتر بانوان و آقایان از جمله فعالیت‌هایی است که در حال پیگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله اختری در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد در سطح کشور اظهار کرد: در همه استان‌ها برای تشکیل کانون بنیاد عفاف و حجاب اقدام شده و تاکنون ۱۵۵ کانون در سراسر کشور راه‌اندازی شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: پیگیری برای تشکیل این کانون در سایر استان‌ها نیز در حال انجام است همچنین با برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها هم‌اکنون بیش از ۲۵۰ نمایندگی در دانشگاه‌های کشور فعالیت می‌کنند بدین شکل که حکمی به عنوان رابط از سوی دانشگاه مربوطه به این افراد داده می‌شود.

دبیرکل بنیاد ملی عفاف و حجاب کشور خاطرنشان کرد: وزارت آموزش عالی نیز قول داده که به دانشگاه‌ها برای همکاری با بنیاد عفاف و حجاب سفارش کند از این رو بسیاری از رؤسای دانشگاه‌ها اعلام همکاری کرده‌اند. 

وی تصریح کرد: در این راستا با وزیر علوم، وزیر بهداشت، وزیر آموزش و پرورش و وزیر ارشاد سابق دیدار داشته و آنها را در جریان امور گذاشته‌ایم تا در حد توان برای پشتیبانی از بنیاد فعالیت کنند. 

اختری عنوان کرد: اوایل اسفندماه، اجتماعی با حضور نمایندگان بنیاد در استان‌ها و در دانشگاه‌ها در قالب همایش سه روزه به منظور هماهنگ سازی در نوع فعالیت‌ها و شیوه تبلیغات و همچنین پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان با حضور اساتید این حوزه برگزار می‌شود ما نیز به عنوان هیئت مدیره، جلساتی را برای هماهنگی بیشتر برنامه‌ها با آنها خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: برای ۲۱ تیر که روز عفاف و حجاب نامگذاری شده برنامه‌هایی با برگزاری اجتماعات مردمی با هماهنگی پایگاه‌های خود و همکاری بسیج و سایر نیروهای فعال در عرصه عفاف و حجاب در سطح کشور برگزار شد که البته هنوز با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم. 

طرح حریم سازی تا اسفندماه اجرایی می‌شود
دبیرکل بنیاد ملی عفاف و حجاب کشور بیان کرد: اجرای برنامه‌ها با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و هماهنگی با اصناف برای تهیه چادرهای با کیفیت و قیمت‌های مناسب برای بانوان محجبه از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه تلاش برای ایجاد منطقه حریم‌سازی برای حرم‌های مقدس در مشهد، قم و شاهچراغ برای حضور بهتر بانوان و آقایان از جمله فعالیت‌هایی است که در این راستا جلساتی با آیت الله علم الهدی و آیت الله رئیسی در تولیت آستان مقدس برای پیشبرد کارها داشته‌ایم. 

اختری در ادامه گفت: آیت الله رئیسی موافق انجام اینکار است لذا کمیته درصدد است تا راهکارهای خود را برای عملیاتی شدن این طرح در اطراف حرم ارائه کند و در تلاشیم تا این برنامه تا اسفند ماه اجرایی شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای برنامه‌هایی که از سوی بنیاد عفاف و حجاب انجام می‌شود هیچگونه اعتبار مالی از سوی دولت یا بخش خصوصی دریافت نمی‌کنیم؛ بلکه از کمک‌های موسسات و خیرین استفاده می‌شود ضمن اینکه شهرداری تهران همکاری مناسبی با بنیاد در برگزاری همایش‌ها و اجرای برنامه‌ها دارد. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه