اخبار داغ

یادبود شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو تهران در هشترود برگزار شد

یادبود شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو تهران در هشترود برگزار شد
همزمان با شهادت جمعی از آتش نشانان که در سانحه فروریختن ساختمان پلاسکو شهر تهران به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، مراسم یادبودی به همین مناسبت در ایستگاه آتش نشانی هشترود برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازپیک هشترود، سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود صبح امروز (شنبه ۲ بهمن) در مراسم نمادین یادبود شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو که در محل ایستگاه آتش نشانی هشترود برگزار شد، گفت: آتش نشانان شهید قهرمانانه و غیرتمندانه به انقلاب اسلامی عزت دادند و نشان دادند که اگر رزمندگان مدافع حرم در خط مبارزه با تروریست هستند این ها نیز با نثار خون خود و نجات جان هم وطنان راه شهدای مدافع حرم را پیموده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود, پیک هشترود,

وی اظهار داشت: کسانی که برای آسایش دیگران جان می دهند در راه خدا جهاد کرده اند و با خون خود درخت تنومند نظام اسلامی را آبیاری کرده اند.

,

تقی پور افزود: باید اینگونه حوادث درست عبرتی برای مدیران شهری باشد و امکانات شهری را متناسب با نیازمندیها تقویت کنیم تا شاید چنین حوادثی در شهرهای دیگر نیز نباشیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه هشترود تاکید کرد: آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو اصلی ترین سرمایه خود یعنی جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و فداکاری کردند و بی شک در تاریخ جاودانه شدند.

,

اسلام عبدیلر شهردار هشترود نیز در این مراسم گفت: شغل آتش نشانی یکی از پراسترس ترین شغل هاست و وظیفه انها همتراز با سربازان دفاع مقدس است.

,

وی افزود: آتش نشانی هشترود نسبت به وسعت شهرستان از امکانات محدودی برخوردار است و باید در جهت تقویت آن تلاش کنیم.

,

عبدیلر تصریح کرد: انگیزه و روحیه جهادی آتش نشانان باعث شد تا آن ها خود را به خطر بیندازند و هم وطنان را نجات دهند.

,

 

,

 

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه