اخبار داغ

فرماندار بندرگز خبر داد

افتتاح بیمارستان 96 تخت خوابی بندرگز در دهه مبارک فجر

افتتاح بیمارستان 96 تخت خوابی بندرگز در دهه مبارک فجر
فرماندار بندرگز از افتتاح بیمارستان 96 تخت خوابی این شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان برای تجهیز و احداث این بیمارستان هزینه شده که از جمله بیمارستان های مجهز و پیشرفته استان بشمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ علی اصغر میرزایی، فرماندار بندرگز، ظهر امروز در نشست خبری با گروه  رسانه ای فجر گلستان گفت: انقلاب ما منحصر به فرد بود چرا که با پشتوانه قدرت ایمان و قدرت مردمی همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

وی افزود: در انقلاب های دیگر استفاده از ادوات جنگی را شاهد هستیم اما انقلاب ما پشتوانه مردمی و دینی داشت، همین نکته نشان از حقاینت انقلاب اسلامی دارد، معمار کبیر انقلاب اسلامی اعتقاد داشتند که قدرت ایمانی مردم بر هر قدرتی غالب می شود که همین طور هم شد و بر همین اساس مظلومیت ملت ایران نیز به اثبات رسید.

,

میرزایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما اهداف و برنامه های مشخصی داشت، برخی از این موارد در شعارهای انقلابی مردم مطرح می شد بویژه شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» که نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از پیروزی نیز در همین راستا حرکت کرد.

,

فرماندار بندرگز خاطرنشان کرد: دنیا در آن زمان مات و مبهوت ماند از انقلاب منحصر به فردی که اتفاق افتاد و با همه دشمنی هایی که صورت گرفته استوار و مقاوم در مسیر اهدافش در حرکت است و الحمدلله هیچ انحرافی در این مسیر به رهبری امام و مقام معظم رهبری ندیدیدم و بوجود نخواهد آمد.

,

دشمنان به خوبی عظمت انقلاب اسلامی را درک کردند

, دشمنان به خوبی عظمت انقلاب اسلامی را درک کردند,

وی با بیان اینکه ما باید به وظایفی که در قبال انقلاب داریم عمل کنیم، ابراز کرد: دنیا این انقلاب را منحصر به فرد می داند، پیروزی انقلاب چنان شوک و ضربه ای به دشمنان وارد کرد که مدتها مات و مبهوت بودند یعنی آنان عظمت انقلاب را درک کردند لذا ما که صاحب انقلاب هستیم باید بیشتر از این نسبت به انقلاب ادای وظیفه کنیم که یکی از موارد آن گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب است.

,

میرزایی گفت: کمترین قدم و اقدام ما این است که همه مردم در جشن پیروزی انقلاب شرکت کنند که الحمدلله اینگونه است.

,

افتتاح 30 پروژه عمرانی در شهرستان بندرگز

, افتتاح 30 پروژه عمرانی در شهرستان بندرگز,

وی به تشریح برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان پرداخت و افزود: در بندرگز علاوه بر برنامه های متنوعی که در ایام دهه فجر خواهیم داشت، سه برنامه محوری داریم که بهره برداری و افتتاح 30 پروژه های عمرانی و تولیدی شهرستان، برگزاری مراسم جشن انقلاب در شب ولادت حضرت زینب(س) و راهپیمایی روز  بهمن از جمله آن ها هستند.

,

فرماندار بندرگز مراسم آذین بندی شهرستان، نواختن زنگ انقلاب در دوازدهم بهمن، برپایی نمایشگاه، مسابقات ورزشی در قالب جام فجر، برگزاری همایش بزرگ پیاده روی، جشن متمرکز انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهدا، عیادت از بیماران، دیدار با پرستاران در روز ولادت حضرت زینب(س)، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری جشنوراه مسابقات فرهنگی هنری در سطح مدارس، برگزاری همایش کارگری، نشست تشکل های دینی، نشست های بصیرتی، برپایی چادر سلامت در سطح شهر، ویزیت رایگان، رژه موتورسواران و چندین برنامه دیگر را از جمله برنامه های پیش بینی شده برشمرد.

,

وی از راه اندازی کاروانی تحت عنوان کاروان امید خبر داد و در این باره توضیح داد: مشکلات  10 روستا مورد بررسی قرار گرفت و این کاروان با حضور همه روسای ادارات به این مسائل رسیدگی کردند که یادزهمین سفر آن را در دهه فجر انجام خواهیم داد.

,

میرزایی اعتبارات 30 پروژه قابل بهره برداری این شهرستان در دهه مبارک فجر را 60 میلیارد و 640 میلیون تومان اعلام کرد و بیمارستان  96 تخت خوابی شهدای بندرگز را جزو شاخص ترین آن ها برشمرد و متذکر شد: اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان برای تجهیز و احداث این بیمارستان هزینه شده که از جمله بیمارستان های مجهز و پیشرفته استان بشمار می رود که قابلیت افزایش به 122 تخت خواب را دارد.

,

فرماندار بندرگز در پایان ابراز کرد: پروژه خط انتقال فاضلاب شهر با اعتبار 2میلیارد تومان، پل روگذر لیوان با 4میلیارد تومان و چندین طرح عمرانی دیگر از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه