اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خدابنده:

ادغام فروشگاه‌های خرد،راه حل مقابله با فروشگاههای زنجیره ای در خدابنده/وخیم تر شدن وضعیت بیکاری در خدابنده

ادغام فروشگاه‌های خرد،راه حل مقابله با فروشگاههای زنجیره ای در خدابنده/وخیم تر شدن وضعیت بیکاری در خدابنده
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خدابنده با بیان اینکه اعتراض مردم و اصناف به فرمانداری شهرستان و استانداری زنجان ارسال شده است، ادامه داد: شاید راه‌حلی که برای این موضوع پیشنهاد می‌شود، این است فروشگاه‌های خرد نیز تلاش کنند تا با یکدیگر ادغام شوند و به نوعی به حل این مشکل کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،این روزها فروشگاه‌های زنجیره‌ای به بهانه تخفیف چند درصدی موجب کاهش فروش خرده‌فروش‌ها و صدها نفر از افرادی که به طور غیرمستقیم در این حوزه اشتغال داشته‌اند شده است، در شهرستانی مثل خدابنده که وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی آن چندان مطلوب نیست با کسادی فعالیت بازاریان و اصناف وضعیت بیکاری این شهرستان وخیم‌تر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

ابوطالب افشاری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خدابنده ضمن اشاره به افتتاح فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش و جامبو در این شهرستان، اظهار کرد: بازاریان و اصناف خدابنده‌ای به این موضوع اعتراض دارند که با باز شدن پای این فروشگاه‌ها به شهرستان و فروش اقلام و جنس‌هایی با برندهای خاص و ناشناخته موجب کسادی شدید واحدهای صنفی خواهد شد.

,

وی افزود: فعالیت این شرکت‌ها از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت کاملا قانونی است و پروانه فعالیت این فروشگاه‌ها نیز مورد تایید است و اتحادیه کشور نیز به فعالیت این شرکت‌ها پروانه کسب صادر کرده است.

,

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خدابنده با بیان اینکه اعتراض مردم و اصناف به فرمانداری شهرستان و استانداری زنجان ارسال شده است، ادامه داد: شاید راه‌حلی که برای این موضوع پیشنهاد می‌شود، این است فروشگاه‌های خرد نیز تلاش کنند تا با یکدیگر ادغام شوند و به نوعی به حل این مشکل کمک کنند.

,

افشاری خاطرنشان کرد: از آذرماه مصوب شده بود که در دو شهرستان فروشگاه زنجیره‌ای افتتاح شود. این شهرستان‌ها خدابنده و خرم‌دره را شامل شده است، افتتاح این فروشگاه‌ها در کل کشور از سیاست‌های دولت است و متاسفانه نمی‌توان کاری کرد، هر چند این فروشگاه‌ها تاثیر به سزایی در بازار اصناف خواهد داشت.

,

 

,

*وخیم تر شدن وضعیت بیکاری در خدابنده با افتتاح فروشگاههای زنجیره ای

, *وخیم تر شدن وضعیت بیکاری در خدابنده با افتتاح فروشگاههای زنجیره ای, *وخیم تر شدن وضعیت بیکاری در خدابنده با افتتاح فروشگاههای زنجیره ای,

انعام اله صادقی رئیس اتاق اصناف شهرستان خدابنده نیز در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: واحدهای صنفی و مردم از افتتاح این فروشگاه در شهر قیدار اعتراض کرده اند.

,

وی افزود: سازمان صنعت و معدن کشور پروانه فعالیت این فروشگاهها را تایید می کند و اتحادیه کشور نیز پروانه کسب صاد می کند و مجوز فعالیت این فروشگاهها تحت اتاق اصناف شهرستان و حتی سازمان صنعت و معدن استان زنجان نیست وگرنه بنده اجازه فعالیت به آنها نمی دادم و مخالف وجود این فروشگاهها در شهر قیدار هستم.

,

رئیس اتاق اصناف خدابنده با بیان اینکه اعتراض مردم و اصناف به فرمانداری و استانداری استان زنجان ارسال شده است ادامه داد: این فروشگاهها ادغام شده چندین شرکت بزرگ است و با افتتاح یک شعبه آن در شهر قیدار پانصد واحد صنفی باید در این شهر جمع آوری شود و این به معنای بیکاری پانصد خانواده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه