اخبار داغ

نبض کند آسودگی در شهرک میلاد مرند /صدای فرماندار در آمد

نبض کند آسودگی در شهرک میلاد مرند /صدای فرماندار در آمد
مشکلات فروان شهرک میلاد مرند باعث شد تا فرماندار مرند در این راستا جلسه ای برگزار کند و با انتقاد از کندی فعالیت خط انتقال آب و فاضلاب شهرک میلاد خواهان سرعت بخشیدن به کار توسط پیمانکاران شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام مرند، شهرک میلاد مرند از سالها پیش بتدریج شاهد برافراشته شدن آپارتمان هایی بود که اغلب زیرساختهای لازم مد نظر قرار نمیگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام مرند,

بسیاری از شهروندان از جمله زوج های جوان به هوای ارزان بودن واحدهای مسکونی اقدام به خرید یا ثبت نام در این مجتمع ها کردند ولی امروز مشکلات فروانی دارند.

,

علیار راستگو در این جلسه گفت: عدم اجرای به موقع پروژه ها و اجرای مصوبات جلسات موجب عدم رضایت مردم از عملکرد دولت و مسئولین می شود.

,

وی اظهار داشت: پروژه های مسکن مهر شهرستان زیرساخت های مناسبی ندارند که این امر به مشکلی برای مردم شهرستان ایجاد کرده که باید نسبت به رفع آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

,

راستگو با انتقاد از عملکرد ضعیف شرکت کوثر تصریح کرد : شهرک بدون زیر ساخت معنا و مفهومی ندارد ، و عدم اجرای تعهدات توسط شرکت کوثر موجبات بروز معضلات اجتماعی شده است .

,

معاون استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد : تامین زیر ساختها ی لازم از جمله ، آب و فاضلاب ، آسفالت و روشنایی معابر شهرک میلاد از جمله ضرورت ها است و باید شرکت مربوطه به جد پیگیر رفع این مشکلات باشند تا مردم ساکن دچار مشکلاتی نشوند .

,

وی گفت: مدت زمان طولانی است که هنوز متولیان شهرک میلاد نتوانسته اند در اجرای فاضلاب به خوبی عمل کنند که ساکنین را با مشکلاتی مواجه کرده است.

,

حال باید دید این تذکرات چقدر و در بازه زمانی کمک حال ساکنین غرق در مشکل این شهرک خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه