اخبار داغ

با حضور 100 ورزشکار

بروجن قهرمان مسابقات کشتی نونهالان چهارمحال وبختیاری شد

بروجن قهرمان مسابقات کشتی نونهالان چهارمحال وبختیاری شد
بروجن در مسابقات کشتی نونهالان استان چهارمحال و بختیاری که به میزبانی این شهرستان و با حضور 100 ورزشکار برگزار شد مقام اول را از آن خود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن در گفتگو با کلار، اظهار کرد:  مسابقات کشتی نونهالان استان چهارمحال وبختیاری با حضور هفت تیم از شهرستان های استان به میزبانی بروجن برگزار شد.

مسعود پرسته با بیان این که در این دوره از مسابقات 100 ورزشکار در قالب 7 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: تیم های بروجن، هفشجان و شهرکرد به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی، هدف برگزاری این مسابقات را ارتقای سطح کیفی و کمی کشتی گیران استان و بالا بردن میزان آمادگی ورزشکاران جهت حضور در مسابقات کشوری دانست.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن با بیان این که هدف دیگر ما از برگزاری این مسابقات، شناسایی و توجه به امر استعدادیابی بوده، افزود: امیدواریم با کشف استعدادها و تقویت این نفرات بتوانیم پشتوانه مقتدری برای کشتی گیران نونهال استان باشیم.

پرسته در ادامه مسابقات کشتی را ضرورتی در جهت قهرمان پروری و پشتوانه سازی برای پرورش و رشد کشتی گیران شهرستان  و استان دانست.

وی ضمن بیان این که شهرستان بروجن دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی است، گفت: افتخارآفرینی ورزشکاران بروجنی در سطح استانی، ملی و بین المللی بیانگر جدیت، علاقه‌مندی، عزم راسخ و اراده قوی مربیان و ورزشکاران این شهرستان است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن اضافه کرد: برای دستیابی جوانان و ورزشکاران به رتبه‌های ملی و جهانی از آن‌ها حمایت جدی می‌کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ضمن بیان این که شهرستان بروجن دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی است، گفت: افتخارآفرینی ورزشکاران بروجنی در سطح استانی، ملی و بین المللی بیانگر جدیت، علاقه‌مندی، عزم راسخ و اراده قوی مربیان و ورزشکاران این شهرستان است.,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه