اخبار داغ

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی؛

مردم از چپاول اموالشان توسط برخی ها ناراحتند

مردم  از چپاول اموالشان توسط برخی ها ناراحتند
نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه در گوشه ای از پایتخت محلی وجود دارد که مردم حتی به نان شب خود نیز محتاج می باشند و همزمان برخی مسئولین نیز از چپاول کنندگان حمایت می کنند، آن زمان است که مردم ناراحت می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: نقوی حسینی نماینده منطقه ورامین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با مردم منطقه جهاد سازندگی ورامین گفت: اگر چه منطقه جهاد جز حوزه شهری است و تحت فرمانداری و شهرداری ورامین می باشد و این مسئولین باید در این محل حاضر شوند، ولی به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه دارم که صدای مردم را به دیگر مسئولین برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: مطمئناً مشکلاتی که امروز از نزدیک دیدیم و همچنین از همشهری های عزیز این منطفه شنیدیم را به مسئولین امر در حوزه شهری منتقل خواهیم کرد.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: کشور ما و نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط حساس و ویژه ای است هر چند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در شرایط حساس بوده ایم زیرا ادعایی در دنیا مطرح کرده ایم که این ادعا دشمنان قسم خورده ای دارد و آن را نیز پنهان نمی کنند.

,

وی ضمن بیان اینکه دشمنان به صراحت اعلام می کنند که انقلاب شما را از بین خواهیم برد گفت: کسینجر که آمریکای نوین را سیاستگذاری کرده بود اعلام کرده است هر زمان ایران دست از ادعاهای انقلابی خود بردارد و در جای قبلی خود قرار گیرد دشمنی ما با ایران تمام می شود.

,

نقوی پس از بیان اینکه ممکن است نوع جنگ دشمنان عوض شود ولی در ماهیت همیشه با ایران در جنگ هستند بیان کرد: در شرایط خاص مجلس، دولت و قوه قضائیه و همه نیروها باید به حالت آماده باش باشند.

,

نماینده منطقه ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: به یاری خدا ملت همیشه آماده باش بوده و پشتیبان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند هر چند که مسئولین آماده باش نباشند.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ دشمنان با تمام قدرتشان وارد صحنه شده و خصمانه اقدام کردند ولی به نتیجه مطلوبشان نرسیدند.

,

وی ضمن بیان اینکه برجام نیز یکی دیگر از همین فتنه ها است تصریح کرد: مردم در تنگ ناهایی قرار می گیرند ولی همیشه اعلام کرده ایم ملت ایران از تنگنا قرار گرفتن ناراحت نمی شوند و این را در زمان جنگ تحمیلی ثابت کرده اند.

,

نقوی ادامه داد: مردم از فساد و تبعیض ناراحت می شوند و وقتی می بینند  فردی چند هزار میلیارد تومان از اموال ملت را چپاول می کنند آن زمان است که ناراحت می گردند.

,

نماینده منطقه ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه در گوشه ای از پایتخت محلی وجود دارد که مردم حتی به نان شب خود نیز محتاج می باشند و همزمان برخی مسئولین نیز از چپاول کنندگان حمایت می کنند، آن زمان است که مردم ناراحت می شوند.

,

وی اظهار کرد: رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی حاضر شده و اعلام می کند که مبلغی که از صندوق ذخیره فرهنگیان برداشته شده است وام معوق است در حالی که مردم عادی ما باید کلی مدرک به بانک ارائه کنند تا بتوانند ۲میلیون تومان وام دریافت کنند.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه نداشته باشیم و نخوریم ایرادی ندارد در صورتی که همه مردم نداشته باشند و همگان نخورند.

,

نقوی ضمن بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم مسئولین خود را انتخاب می کنند گفت: در انتخابات سال آینده همگان باید مراقب باشند چه افرادی را به عنوان امانتدار مردم در شورای شهر و همچنین کشور می خواهند انتخاب کنند تا به مردم خدمت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه