اخبار داغ

معاون وزیر در گرگان خبرداد:

رشد 17 درصدی مدارس هیئت امنایی کشور

رشد 17 درصدی مدارس هیئت امنایی کشور
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمک ائمه جمعه در مدیریت مدارس هیئت امنایی، گفت: 17 درصد از مدارس هیئت امنایی در کشور رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلاس بیست؛ " مرضیه گرد" امروز در همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش  که در کانون طه برگزار شد، اظهار کرد: به برکت قانون شوراهای آموزش و پرورش بهترین و موثرترین افراد در استان نماینده ولی فقیه، معتمدترین فرد در مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، استاندار بعنوان بالاترین مقام اجرایی و مدیرکل آموزش و پرورش و فرمانداران و اولیا دانش آموزان سکان این شورا را به دست گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از,  کلاس بیست؛,  کلاس بیست؛, کلاس بیست؛,  " مرضیه گرد" امروز در همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش  که در کانون طه برگزار شد، اظهار کرد: به برکت قانون شوراهای آموزش و پرورش بهترین و موثرترین افراد در استان نماینده ولی فقیه، معتمدترین فرد در مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، استاندار بعنوان بالاترین مقام اجرایی و مدیرکل آموزش و پرورش و فرمانداران و اولیا دانش آموزان سکان این شورا را به دست گرفتند.,

وی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین این شورا بعنوان "برنامه تقسیم کار ملی" نام گذاری شده است، افزود: تعلیم و تربیت برای تربیت بهینه و آماده کردن فارغ التحصیلان برای حیات طیبه هستند که نقش بزرگی در آینده جامعه ایفا می کنند.

,

معاون وزیر، عملکرد آموزش و پرورش گلستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: کمک در مدرسه سازی با حضور ائمه جمعه بزرگوار، توجه خیرین مدرسه ساز ، توجه به ساخت هنرستان ها از مهترین فعالیت های این استان بوده است.

,

اجرایی شدن بیش از 80 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش در کشور

, اجرایی شدن بیش از 80 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش در کشور, اجرایی شدن بیش از 80 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش در کشور,

گرد بیشترین توفقیات دولت تدبیر و امید را تصمیم سازی درشوراهای آموزش و پرورش خواند و ادامه داد: از دیگر برنامه های خوب دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش و پرورش افزایش پژوهش سراها، توسعه آموزش برای توانمندسازی معلمان است.

,

رئیس اداره مشارکت ها و مدارس غیر دولتی کشور با بیان اینکه رشد 5 درصدی حاصل از قوانین شورا محقق شده است، گفت: 285 شورای آموزش و پرورش استانی، ،6هزار و 183 شوراهای شهرستانی و 35 هزار مصوبه با بیش از 87 درصد اجرا محقق شده است.

,

وی ادامه داد: برگزاری شوراهای آموزش و پرورش در سطح کشور 3 درصد رشد داشته است که حضور وزیر کشور در این جلسات نشان از توجه دولت به امر شوراها می باشد.

,

نباید با سختگیری ها مانع تسهیل روند کار شوراها شد

, نباید با سختگیری ها مانع تسهیل روند کار شوراها شد, نباید با سختگیری ها مانع تسهیل روند کار شوراها شد,

گرد، یادآورشد: اگر می خواهیم رشد و حرکت جدی در کشور را شاهد باشیم، بایدبه سراغ آموزش و پرورش برویم، نباید با سختگیری ها در قوانین مانع تسهیل روند کار شوراها در آموزش و پرورش شد، لذا با همت همه دستگاه های باید از تربیت جوانان بی هویت و پژمرده و بیکار تحویل جامعه نشود.

,

وی با بیان اینکه با کمبود منابع مالی در حوزه های صنعت و کشاورزی در گلستان مواجه بوده ایم، افزود: علیرغم مشکلات فراوان فعالیت های بسیار جدی در آموزش و پرورش گلستان را شاهد بودیم که با افزایش کیفیت آموزشی باعث دمیده شدن روح کارآفرینی خواهید داشت.

,

این مقام مسئول،گفت: آموزش و پرورش گلستان برنامه جدی برای کاهش آسیب های اجتماعی دارد و مدرسه محوری را برنامه اصلی خود قرار داده است که بسیار ارزشمد است.

,

وی درخاتمه ،گرانبهاترین سرمایه هر فرد را فرزند، عنوان کرد افزود: برای تربیت فرزندان باید هزینه کرد، هزینه صرف لباس کردن و از تربیت بازماندان بسیار خطر ناک است لذا باید برای فکر و اندیشه فرزندان هزینه کرد تا کم توجهی ما به این امر باعث سو استفاده بیگانگان در فضای مجازی نشود و آنا ن را به سمت و سوی دیگر هدایت نکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه