اخبار داغ

بحران ترافیکی در شهرستان آزادشهر بیداد می کند

بحران ترافیکی در شهرستان آزادشهر بیداد می کند
شهرستان آزادشهر دارای سه خیابان اصلی می باشد که از ورودی شهر به میدان مرکزی شهر می رسند. این خیابانها تا فاصله حدود ۱۰۰ متری از میدان تنگ و باریک هستند و بعد از این فاصله عریض می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتر آزاد٬ شهرستان آزادشهر دارای سه خیابان اصلی می باشد که از ورودی شهر به میدان مرکزی می رسند. این خیابانها تا فاصله حدود ۱۰۰ متری از میدان مرکزی تنگ و باریک هستند و بعد از این فاصله عریض می شوند و این مسئله باعث شده است تا ترافیک این شهر زیاد باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تیتر آزاد,

لازم به ذکر است که بدانید باریک بودن خیابانهای اصلی تنها مشکل ترافیکی این شهر نیست٬ پاساژهای این شهر نیز پارکینگ ندارند و خریداران و کسبه ماشینهای خود را در کنار همین خیابانها پارک می کنند و بر حجم ترافیک این شهر می افزایند.

,

 DC11385

,  DC11385,

علاوه بر این مشکلات توقف موقت مسافرکشان شخصی و تاکسی های برون شهری در این خیابانها است که پارک و خروج از پارک آنها بر کندی حرکت ماشینها می افزاید و تقریبا همواره این مسئله در حال تکرار است.

,

 خبرنگار ما با شهردار آزادشهر در این خصوص گفتگو ای داشت و شهردار شهرستان از طرح تعریض این خیابانها در آینده ای نزدیک خبر داد.

,

اما مسئله قابل تامل این موضوع در تایید پروانه ساخت پاساژهای این شهر است که همه آنها بدون پارکینگ هستند و با پرداخت جریمه در حال بهره برداری از این پاساژها می باشند. آیا بهتر نبود که شهرداری صاحبان پاساژها را مجبور به خرید مکانی به عنوان پارکینگ می کرد تا هم این سنت غلط پاساژ سازی بدون پارکینگ و دادن جریمه به پایان می رسید و هم مقداری از بار ترافیکی شهر برداشته می شد؟!

,

مسئله دوم بی تفاوتی مامورین راهور به پارک ماشینها و مسافرکشان شخصی و تاکسی های برون شهری است. در حالی که سرتاسر این خیابانها تابلو توقف ممنوع دارد و حمل ونقل مسافران برون شهری از میدان مرکزی شهر ممنوع می باشد!!

,

1

, 1,

بارها دیده شده است که ماشین گشت راهور با بی تفاوتی از کنار این ماشینها می گذرد و سربازان وظیفه نیز با مسافرکشان شخصی دوست شده اند و با آنها کاری ندارند.

,

SDC12075

, SDC12075,

حال چند عکس از توقف ماشینها در زیر تابلو توقف مطلقا ممنوع در شهر

,

2

, 2,

3

, 3,

4

, 4,

5

, 5,

6

, 6,

7

, 7,

 8

, 8,

 9

, 9,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه