اخبار داغ

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی بندرگز:

امام(ره) از سال 42 مظلومیت فلسطین را فریاد کشیدند

امام(ره) از سال 42 مظلومیت فلسطین را فریاد کشیدند
رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز گفت: امام ظلم و جنایت آمریکا، اسرائیل و انگلیس و شوروی آن روز را از همان ابتدا فریاد کردند، امام مظلومیت فلسطین را از همان سال 42 فریاد می کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام شعبان کشیر، رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی بندرگز، ظهر امروز در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر گلستان با اشاره به حدیثی مبنی بر اینکه کسانی که در آتش سوزی و سیلاب دار فانی را وداع گویند اجر شهدا را دارند، شهادت آتش نشانان ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛ ,

وی پس از آن به تشریح فلسفه گرامیداشت دهه فجر پرداخت و افزود: امام(قدس سره) در سال 42 یک تنه علیه طاغوت فریاد کردند و اولین گروهی که به ایشان پیوستند روحانیت و پس از آن مردم بودند که در صحنه حضور پیدا کردند.

,

حجت الاسلام کشیر تصریح کرد: اگر به فرمایشات امام(قدس سره) توجه کنیم ایشان در اوایل به شاه نصیحت های فراوانی داشتند اما شاه و عوامل او لجاجت به خرج دادند و از نصایح امام(ره) تبعیت نکردند، برخی امروز بحث دفاع از فلسطین را زمزمه می کنند، اگر جوانان ما به اسرائیل و فرمایشات امام و مقام معظم رهبری دقت کنند، امام راحل در همان ابتدای سال 42 خطر اسرائیل را گوشزد می کردند، امام ظلم و جنایت آمریکا، اسرائیل و انگلیس و شوروی آن روز را از همان ابتدا فریاد کردند، امام مظلومیت فلسطین را از همان سال 42 فریاد می کشیدند.

,

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی بندرگز تأکید کرد: انقلاب با همان اقتدار نخستین تحت زعامت مقام معظم رهبری ادامه مسیر می دهد و ان شاالله شرمنده انقلاب نخواهیم شد.

,

حجت الاسلام کشیر گفت: در ارتباط با مجموعه برنامه هایی که بناست در ایام الله دهه فجر اجرایی شود، بیش از 300 برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و اشتغالزایی پیش بینی شد که از این میان قریب به 30 برنامه شاخص را در روزشمار دهه مبارک فجر داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه