اخبار داغ

مشاور وزیر کشور در امور زنان:

سمنان برترین استان در مطالبه گری امور بانوان است / امروز شاهد حضور پررنگ بانوان در عرصه های اجتماعی هستیم

سمنان برترین استان در مطالبه گری امور بانوان است / امروز شاهد حضور پررنگ بانوان در عرصه های اجتماعی هستیم
مشاور وزیر کشور در امور زنان با بیان اینکه سمنان برترین استان در مطالبه گری امور بانوان است اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد حضور پررنگ بانوان در عرصه های اجتماعی هستیم و بی شک این مهم خود دستاوردی حائز اهمیت بشمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، فهیمه فرهمند پور امروز شنبه در همایش تبیین نقش زنان در اقتصاد مقاومتی که در استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به اینکه استاندار سمنان مقام اول در مطالبه گری از بانوان در سطح کشور را دارا می باشد عنوان کرد: از ایشان می خواهیم تا زمینه ارائه اطلاعات در خصوص اشتغال زایی برای بانوان این استان فراهم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی با بیان اینکه سمنان برترین استان در مطالبه گری امور بانوان است اظهار کرد: برای رفع مشکلات درحوزه بانوان، نیازمند تغییر آموزش و بهسازی فرهنگ مردان می باشیم.

,

مشاور وزیر کشور در امور زنان با اشاره به اینکه نقش مساجد در بالا بردن سطح علمی و دانش افزایی جامعه بسیار والاست تصریح کرد: مساجد پیونده دهنده اقشار مختلف جامعه هستند و نقش آنان در جامعه اسلامی انکار ناپذیر است .

,

فرهمند پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه  در سال های اخیر شاهد افزایش چشم گیر تعداد بانوان در پست های  مهم و بزرگ هستیم گفت: خوشبختانه  امروز شاهد حضور پررنگ بانوان در عرصه های اجتماعی هستیم و بی شک این مهم خود دستاوردی  حائز اهمیتی بشمار می رود.

,

وی با بیان اهمیت کارآفرینی در بانوان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در راستای   پررنگ تر کردن فعالیت اجتماعی زنان سخنان ارزنده ای فرموده اند .

,

مشاور وزیر کشور در امور زنان با اشاره به نقش انجمن اولیا و مربیان در بخش آموزش خود مراقبتی  عنوان کرد: زنان در راستای ترویج کارآفرینی باید ایده پرداز باشند همچنین انجمن اولیا و مربیان در بخش آموزش کار آفرینی بسیار موثر می باشد.

,

فهیمه فرهمند پور در ادامه با بیان اینکه ساخت جامعه بهتر با ساختن خانواده بهتر محقق خواهد شد  ابراز کرد: با فرهنگ سازی سالم در محیط خانواده شاهد آسیب های اجتماعی کمتری از جمله اعتیاد، طلاق و ... خواهیم بود.

,

وی با اشاره به اینکه مشارکت زنان در عرصه‌های اجتماعی ۷۰ درصد رشد داشته است اظهار کرد: به هیچ عنوان نباید مردان را رقیب خود دانست و  یک خانواده موفق، خانواده ای ست که  در آن زن و مرد هر دو  توانمند هستند.

,

مشاور وزیر کشور در امور زنان با اشاره به اهمیت حمایت اقتصادی از بانوان تاکید کرد:  متاسفانه در کشور  در امر ساماندهی و   اختصاص  فضاهای خاص  برای بانوان تلاش زیادی صورت نگرفته است .

,

فرهمند پور افزود: بازارچه‌های عرضه و فروش تولیدات بانوان موسوم به بازارچه‌های فروش  یکی  از از دغدغه‌های اصلی در وزارت کشور برای بانوان به حساب می آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه