اخبار داغ

امام جمعه بندرگز:

"ترامپ" هم شکست در برابر "ولایت فقیه" را تجربه می کند

"ترامپ" هم شکست در برابر "ولایت فقیه" را تجربه می کند
امام جمعه بندرگز گفت: با تحویل ردای ریاست جمهوری اوباما به ترامپ، او رئیس جمهوری بعدی خواهد بود که طعم شکست در برابر دژ مستحکم ولایت فقیه را تجربه می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام سید ابولفضل حسینی، امام جمعه بندرگز ضمن تسلیت  شهادت آتش نشانان غیور کشورمان در آتش سوزی ساختمان پلاسکو گفت: اوباما ردای ریاست جمهوری را تحویل ترامپ داد و بی شک او در طول این 38 سال عمز با عزت انقلاب اسلامی، پنجمین رئیس جمهوری است که طعم شکست را در برابر دژ مستحکم ولایت فقیه تجربه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

حجت الاسلام حسینی با اشاره به عداوت ریشه دار آمریکا در حق ملت ایران اسلامی خاطرنشان کرد: از همان ابتدای شکل گیری انقلاب بی نظیرمان، مواضع سخت تحریم اقتصادی و جنگ تحمیلی و حربه های گوناگون استکبار جهانی را مشاهده می کنیم اما این عداوت طعمی جز شکست را به آنها نچشاند، اوباما به تاریخ پیوست اما انقلاب اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه راه خود را محکم ادامه می دهد و چه زیبا معمار کبیر انقلاب گفت که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

,

امام جمعه بندرگز حضور مردم در جشن های دهه فجر را نماد حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: ان شالله این انقلاب عظیم با پشتوانه پرشور مردمی و رهبری ولی فقیه زمانمان به دست صاحب اصلی آن حضرت امام مهدی (عج) برسد.

,

گفتنی است در برنامه ریزی ستاد دهه فجر شهرستان بندرگز حدود 300 برنامه در قالب جشن انقلاب، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه، مسابقات ورزشی و فرهنگی، افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و تولیدی، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، ویزیت رایگان و چندین برنامه متنوع دیگر پیش بینی شده است که 30 برنامه آن به صورت شاخص در حوزه فرهنگی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه