اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی قزوین خبرداد

توزیع هفته‌ای ۳ نوبت شیر در مدارس از نیمه اول بهمن‌ماه

توزیع هفته‌ای ۳ نوبت شیر در مدارس از نیمه اول بهمن‌ماه
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از توزیع هفته 3 نوبت شیر در مدارس از نیمه اول بهمن ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، اولین جلسه کارگروه استانی شیر مدارس امروز (شنبه) در دفتر  معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

مرتضی سمیعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه ضمن تبادل نظر در مورد روند توزیع شیر در سالیان گذشته، مقرر گردید با شرکت های متقاضی تولید و توزیع شیر قرارداد امضا شود.

,

وی افزود: کلیه دانش آموزان از دوره تحصیلی پیش دبستانی تا دوره دوم متوسطه در مدارس دولتی و غیر دولتی و همچنین کودکان بی سرپرست مراکز شبانه روزی بهزیستی جز جامعه هدف محسوب می شوند و توزیع شیر در آنها انجام خواهد شد.

,

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی خاطر نشان کرد: از نیمه اول بهمن ماه سال جاری ، هفته ای ۳ نوبت شیر در مدارس توزیع خواهد شد، در مرحله اول با ابلاغ اعتبار ۳ میلیارد تومان از طرف وزارت آموزش و پرورش، به میزان ۲۵ نوبت شیر در مدارس توزیع خواهد شد.

,

سمیعی تصریح کرد: فرهنگ‌ سازی تغذیه مناسب و سالم در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین اهداف توزیع شیر رایگان در مدارس می باشد.

,

گفتنی است در این جلسه معاون غذا و دارو ، نمایندگان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد و سازمان صنعت، معدن، تجارت و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه