اخبار داغ

اخبار کوتاه انتظامی استان؛

از متلاشی شدن باند سارقان زورگیر تا دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در اصفهان

از متلاشی شدن باند سارقان زورگیر تا دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در اصفهان
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از بسته شدن پرونده سارقان کیف‌قاپ زورگیر و خشن در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف‌قاپی همراه با خشونت و زورگیری از شهروندان در شهرستان شاهین‌شهر بررسی موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد: در این خصوص چند اکیپ مجرب از مأموران تشکیل و پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و راه‌اندازی گشت‌های آشکار و پنهان موفق شدند دو سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

,

این مقام انتظامی افزود: این دو سارق در بازجوئی‌های به عمل آمده به پنج فقره سرقت از شهروندان توأم با زور و خشونت اعتراف کردند.

,

سرهنگ مختاری بیان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و هر دو متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی و مجرمان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد و از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

* بیش از 240 کیلوگرم مواد افیونی در اصفهان کشف شد

, * بیش از 240 کیلوگرم مواد افیونی در اصفهان کشف شد,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در نظر دارد یک محموله مواد افیونی را از شرق کشور وارد شهر اصفهان کند که بررسی موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار پلیس اصفهان قرار گرفت.

,

سرهنگ جهانگیر کریمی ادامه داد: مأموران کامیون فرد قاچاقچی را در یکی از ورودی‌های شرقی استان اصفهان شناسایی و متوقف کردند.

,

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازرسی از کامیون مقدار 104 کیلو و 600 گرم تریاک و 144 کیلو و 300 گرم حشیش که در اتاق بار کامیون جا ساز شده بود کشف شد.

,

سرهنگ کریمی افزود: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

معاون اجتماعی پلیس اصفهان خاطرنشان کرد: مأموران نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهند داد و با آن‌ها برخورد قاطع و قانونی خواهند کرد.

,

* توقیف زانتیا با بیش از 48 میلیون ریال خلافی

, * توقیف زانتیا با بیش از 48 میلیون ریال خلافی,

سرهنگ کریمی گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری زانتیا پر تخلف را شناسایی و متوقف کردند.

,

وی ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای 48 میلیون و 350 هزار ریال جریمه پرداخت‌نشده و 78 فقره تخلف حادثه‌ساز است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد.

,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: بیشترین تخلف ثبت‌شده برای این خودرو تخطی از سرعت مجاز است.

,

سرهنگ کریمی در پایان خاطرنشان کرد: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی درصورتی‌که مبلغ جریمه خودرو به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، نسبت به پرداخت جریمه اقدام نشود، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

,

* سه میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد

, * سه میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد,

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده داف که از جنوب کشور به مقصد تهران درحرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

,

سرهنگ حمید امیرخانی گفت: در بازرسی از این خودرو 545 کارتن انواع پرینتر و اسکنر، سه هزار و 885 عدد ساعت مچی و 72 کارتن لوازم تزئینی خارجی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

,

وی افزود: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله کشف‌شده را سه میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، ضمناً راننده کامیون نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور و تولیدات داخلی می‌زند که از مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار مربوطه به قاچاق کالا را به پلیس 110 اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه