اخبار داغ

پیام تسلیت سازمان آتش نشانی شهرداری الوند در پی حادثه دردناک آتش‌سوزی و فروریختگی ساختمان در مرکز تهران

پیام تسلیت سازمان آتش نشانی شهرداری الوند در پی حادثه دردناک آتش‌سوزی و فروریختگی ساختمان در مرکز تهران
درپی حادثه‌ی دردناک آتش‌سوزی و فروریختن ساختمانی در مرکز شهر تهران رییس و کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری الوند پیامی صادر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  ندای البرز درپی حادثه‌ی دردناک آتش‌سوزی و فروریختن ساختمانی در مرکز شهر تهران رییس و کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری الوند پیامی صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای البرز,

متن پیام صادره به شرح زیر است:

,

بسم رب الشهدا و الصدیقین
پل شهادت، اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر آتش نشان با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

,
,

بار دیگر شماری از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و روح پاکشان با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردیدند.

,

شهادت آتشنشانان سرافراز عرصه های ایثار و شهادت و مجاهدان محبوب عرصه های عشق و اخلاص ، شهدای والا مقام آتش نشانی حادثه جانگداز پلاسکو را محضر آقا امام عصر(عج)،مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و غفران الهی برای این عزیزان و صبر و تحمل این ضایعه ناگوار به جهت بازماندگان محترمشان را از درگاه احدیت مسئلت دارم.
امیر حسین پور-مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی الوند

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه