اخبار داغ

پیش از ظهر امروز برگزار شد؛

دیدار مردمی بخشدار مشکین دشت/ بررسی و ارزیابی مشکلات مردمی شهر مشکین دشت

دیدار مردمی بخشدار مشکین دشت/ بررسی و ارزیابی مشکلات مردمی شهر مشکین دشت
دیدار چهره به چهره مردم با بخشدارمشکین دشت و بررسی و ارزیابی مشکلات و معضلات مردم این شهر ظهر امروز در محل بخشداری مشکین دشت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان، دیدار چهره به چهره مردم با بخشدارمشکین دشت و بررسی و ارزیابی مشکلات و معضلات مردم این شهر ظهر امروز (شنبه) در محل بخشداری مشکین دشت برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  فردیسان,

بخش عمده این مشکلات مطرح شده درمورد عدم به کارگیری افراد با تجربه و متخصص در بخش های مختلف و ادرای این شهر بود.

,

از جمله مشکلات مطرح شده  توسط ساکنین مشکین دشت ،ساخت و ساز های غیر مهندسی و غیر مجاز در شهر، وجود خرده فروشان مواد مخدر و مسائل امنیتی شهر مانند زورگیری وسرقت توسط معتادین ، وجود سگ های ولگرد، عدم وجود آسفالت و روشنایی مناسب در معابر،عدم وجود سرعت گیر در خیابان پررفت وآمد شهر و بررسی مشکلات آموزش و پرورش  از جمله مشکلات  بود .

,

جمع آوری و ساماندهی  قلیان سراهای موجود در سطح شهر از جمله مطالبات فرهنگی شهروندان از بخشدار مشکین دشت  بود.

,

ناصر امرایی بخشدار مشکین دشت در این دیدار پس از شنیدن مشکلات مردم  ضمن قدردانی از دغدغه مندی شهروندان گفت: تمامی مباحث مطرح شده پیگیری خواهد شد.

,

وی ضمن اشاره به معضل سگهای ولگرد در سطح شهر گفت: براساس شنیده ها برخی از سگ های سطح شهر جمع آوری شده اما با این وجود شاهد جولان سگ ها ولگرد در سطح شهر هستیم  و در حال بررسی این موضوع در سطح استانی می باشیم .

,

بخشدار مشکین دشت مشکل آموزش و پرورش را حائز اهمیت خواند و گفت: ادغام ناحیه ۲و۳ باعث بروز بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش شده و امیدواریم شاهد اتفاقی مثبت در این راستا باشیم.

,

وی دلیل استقبال جوانان و نوجوانان قلیان سراها را نبود سرگرمی برای جوانان و نوجوانان دانست و ادامه داد: تا زمانی که کنسرت ، تئاتر  و برنامه های متنوع فرهنگی در اختیار جوانان قرار نگیرد نمی توان استفاده از قلیان  را سفره خانه ها ریشه کن کرد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه