اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان:

توقیف 116 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق / یک میلیون نخ سیگار قاچاق در هرمزگان کشف شد

توقیف 116 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق / یک میلیون نخ سیگار قاچاق در هرمزگان کشف شد
فرمانده انتظامی هرمزگان ازشناسایی وتوقیف 116 دستگاه خودرو سبک و سنگین کالای قاچاق در هفته گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛عزیزاله ملکی، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان بیان کرد: پلیس استان طی یک هفته گذشته با اشراف کامل اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، 116 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز, ؛عزیزاله ملکی، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان بیان کرد: پلیس استان طی یک هفته گذشته با اشراف کامل اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، 116 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.,

وی افزود: طی این مدت، با تلاش ماموران، چهار میلیون نخ سیگار، 10هزار و520 متر پارچه، هزار و 550 دستگاه لوازم خانگی و لوازم صوتی - تصویری، 193 قطعه خودرویی، 28 هزار لیتر سوخت، چهار هزار و 144 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ، 10 تن و 180 کیلو برنج ، سه تن چای، 28 هزار و 842 ثوب البسه و 10 رأس دام قاچاق کشف شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده 32 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با تشکیل 330 فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا ،133 متهم در این رابطه نیز دستگیر شده اند.

,

ملکی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و سرمایه های ملی خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

کشف یک میلیون نخ سیگار قاچاق در هرمزگان
علی اصغر خرم روی، جانشین فرمانده انتظامی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو مقادیر زیادی سیگار قاچاقق را در منزلی در سطح شهرستان بندرعباس دپو کرده، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود:ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس، محل دپو سیگار قاچاق را شناسایی وپس از هماهنگی قضائی در بازرسی از آنجا تعداد 6333 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 440میلیون ریال کشف و دو متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
خرم روی اظهار کرد: همچنین طی عملیاتی دیگر،مأموران انتظامی کلانتری 11 میناب از دپو سیگار خارجی قاچاق در سطح حوزه استحفاظی مطلع و در بازرسی از آنجاا 390 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال کشف کردند.

, کشف یک میلیون نخ سیگار قاچاق در هرمزگان,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه