اخبار داغ

حاشیه تلخ و شیرین نماز جمعه شهرستان آزادشهر

حاشیه تلخ و شیرین نماز جمعه شهرستان آزادشهر
دیروز در نماز جمعه آزادشهر در بین دو نماز و بعد از نماز عصر دو اتفاق متفاوت رخ داد که اولی باعث زیبایی نماز جمعه و خوشحالی نمازگزاران گردید و دومی قلب حضار را به درد آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد٫ دیروز در نماز جمعه آزادشهر در بین دو نماز و بعد از نماز عصر دو اتفاق متفاوت رخ داد که اولی باعث زیبایی نماز جمعه و خوشحالی نمازگزاران گردید و دومی قلب حضار را به درد آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر آزاد٫,

رخ داد اول

,

دیروز در بین دو نماز پدر یک نوزاد چند روزه از امام جمعه شهرستان آزادشهر حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی درخواست کرد که در گوش فرزندش اذان و اقامه بخواند و این موضوع و حضور این نوزاد در مصلی مومنین را به وجد آورد و باعث خوشحالی آنان شد.

,

رخ داد دوم

,

بعد از اتمام نماز و هنگامی که نمازگزاران قصد ترک مصلی را داشتند٬ جوانی ۲۴ ساله با چشمانی اشک آلود و صدای بلند گفت: بخدا من منافق یا ضد انقلاب نیستم من فقط یک جوان ایرانی هستم که هر کجا برای کار رفته ام شغلی پیدا نکرده ام. برادر من نیز فوق لیسانس دارد و نمی تواند کار پیدا کند. زندگی خانواده ما بهع سختی می گذرد و برای نان شب نیز محتاجیم. تا کنون به سراغ تمام مسئولین شهر رفته ام اما جوابی نگرفته ام.

,

وی از تنهایی و بی کسی خود و نداشتن ضامن برای گرفتن وام گفت و با اشاره به بیکاری جوانان دیگر در کشور اعلام کرد: من هم دوست دارم ازدواج کنم و بچه دار شوم اما چه کسی مرا قبول خواهد کرد؟ من حاظر هستم برای توجه مسئولین به بیکاری جوانان از جانم بگذرم.

,

این موضوع قلب حضار را به درد آورد و بسیار ناراحت شدند.

,

بعد امام جمعه شهرستان وی را به دفتر خود دعوت کرد و با او صحبت کرد و وی را آرام کرد.

,

مسئولین کشوری توجه کنند که جوانان بیکار در کشور بسیارند و تا شکستن آنها به مانند این جوان مدت زیادی باقی نمانده است. بهتر نیست که دست از دعواهای سیاسی و استفاده سیاسی از رخداد های کشور برداشته و به فکر اصلاح اوضاع اقتصادی کشور باشید.

,

در کشور شیطان بزرگ آمریکا٬ دو جناح دموکرات و جمهوری خواه با هم اختلاف نظر دارند اما وقتی گروهی قدرت را در دست می گیرد و در سنا و مجلس طرحی به تصویب می رسد می بینید که همگان برای به نتیجه رساندن آن متحد و هم کلام می شوند و این در حالی است که آنها مسلمان نیستند و فقط برای حفظ قدرت و منافع کشورشان و استعمار و سلطه بر کشور های دیگر تلاش می کنند.

,

حال دقت کنید که ما مسلمان هستیم و خداوند ما را به مشورت٬ حفظ منافع مسلمین٬ حق الناس٬ اتحاد٬ فرمانبرداری از ولی فقیه و .... سفارش کرده است.  انگار کافران در کفر خود از ما در حقانیت خود محکم تر ایستاده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه