اخبار داغ

با حضور سرلشکر صفوی و سردار فدوی؛

یادواره‌ی سردار شهید صفوی و شهدای مهندسی رزمی اصفهان برگزار می‌شود

یادواره‌ی سردار شهید صفوی و شهدای مهندسی رزمی اصفهان برگزار می‌شود
خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان هفتم بهمن‌ماه میزبان یادواره‌ی سردار شهید مهندس سید محسن صفوی و شهدای مهندسی رزمی استان اصفهان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، یادواره‌ی سردار شهید مهندس سید محسن صفوی و شهدای مهندسی رزمی استان اصفهان پنجشنبه هفتم بهمن‌ماه در خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

این یادواره با حضور سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همراه با مداحی حاج صادق آهنگران برگزار خواهد شد.

,

نمایشگاه توانایی‌ها و دستاوردهای مهندسی قرارگاه خاتم‌الانبیا از 6 تا 9 بهمن‌ماه و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی توسط کارشناسان خبره قرارگاه مهندسی خاتم‌الانبیا ازجمله برنامه‌های جنبی یادواره‌ی سردار شهید مهندس سید محسن صفوی و شهدای مهندس رزمی استان اصفهان خواهد بود.

,

دانشجویان رشته مهندسی می‌توانند با مراجعه به سایت بسیج مهندسی و سایت نظام‌مهندسی اصفهان برای حضور در دوره آموزشی تخصصی مهندسی ثبت‌نام کنند.

,

تجربه طراحی و اجرای تونل مکانیزه خط دو مترو مشهد، ملاحظات طراحی و اجرای سگمنت الیافی در حفاری مکانیزه، تجربه احداث پل‌های شهری با نگرشی بر پل‌های کابلی، آشنایی با فناوری‌های روز تونل سازی در کشور و حفاری مکانیزه تونل، عنوان‌های دوره آموزشی خواهد بود.

,

این یادواره با مراسم‌های رونمایی از سه مجموعه انیمیشن خدمات مهندسی سردار شهید مهندس صفوی فرمانده قرارگاه صراط المستقیم، رونمایی از کتابی به‌عنوان سردار شهید صفوی از خدمات مهندسی ایشان در قرارگاه خاتم‌الانبیا، بهره‌برداری از برنامه کاربردی موبایلی شهدای مهندسین استان که شامل بیش از هزار شهید مهندس رزمی استان اصفهان به همراه تصاویر وزندگی نامه این شهدا است و همچنین سایت شهید صفوی نیز در این یادواره رسماً رونمایی خواهد شد.

,

گفتنی است یادواره‌ی سردار شهید مهندس سید محسن صفوی و شهدای مهندس رزمی استان اصفهان از هفتم بهمن‌ماه به مدت سه روز از ساعت 15 الی 18 برگزار خواهد شد.

,

به گزارش صاحب‌نیوز، سردار سید محسن صفوی پس از سال‌ها خدمت صادقانه و عاشقانه در امر مهندسی جنگ بعد از عملیات کربلای 5 و در سال 1365 هجری شمسی، بهعمنظور انجام مأموریتی از جبهه به تهران آمد و در هنگام بازگشت به پایگاه امیدیه در یک سانحه‌ی هوایی ـ براثر اصابت گلوله‌ی دشمن بعثی به هواپیمای حامل ایشان ـ مظلومانه به شهادت رسید و همان‌طور که آرزویش بود در صراط مستقیم الهی جانش را تقدیم معبود خویش کرد و به مقام شهادت نائل آمد، روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

, صاحب‌نیوز,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه