اخبار داغ

آناج گزارش می‌دهد؛

دوئل آقا معلم و ژنرال در روز بازگشت پرشورها/ تراکتور با آسانسور به صدر نزدیک می‌شود!؟

دوئل آقا معلم و ژنرال در روز بازگشت پرشورها/ تراکتور با آسانسور به صدر نزدیک می‌شود!؟
شاگردان قلعه‌نویی در ایستگاه هجدهم لیگ برتر فوتبال درحالی به مصاف میزبان خود پیکان تهران می‌روند که برای جبران فاصله امتیازی با صدر جدول، محکوم به پیروزی بر این رقیب پایتخت‌نشین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال فردا یکشنبه - سوم بهمن ماه - با برگزاری 3 دیدار در شهرهای تبریز، تهران و آبادان آغاز می‌شود و در یکی از این بازی‌ها تراکتورسازی تبریز تیم دوم جدول در خانه پیکان رده ششمی به میدان می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج, هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال فردا یکشنبه - سوم بهمن ماه - با برگزاری 3 دیدار در شهرهای تبریز، تهران و آبادان آغاز می‌شود و در یکی از این بازی‌ها تراکتورسازی تبریز تیم دوم جدول در خانه پیکان رده ششمی به میدان می‌رود.,

این دیدار از ساعت 15:45 در ورزشگاه شهدای قدس تهران برگزار خواهد شد.

,

گروه داوری: داور وسط: بیژن حیدری - کمک‌ها: بابک داوری، رحیم حاجیلو و روح اله شریفی؛ ناظر: سعید بخشی زاده

, گروه داوری: ,  ,

پیکان به دنبال ادامه بالانشینی

, پیکان به دنبال ادامه بالانشینی, پیکان به دنبال ادامه بالانشینی, پیکان به دنبال ادامه بالانشینی,

پیکان تهران (میزبان): پیکان تهران ملقب به تیم آسانسور فوتبال ایران، در بازگشت به لیگ برتر با مجید جلالی سنت شکنی کرده و توانسته است امتیازات خوبی را تا به اینجای فصل کسب کند که حکم به بقای این تیم داده است. شاگردان آقا معلم درحالی به مصاف تراکتورسازی خواهند رفت که در بازی قبلی خود با یک گل مقابل صبای بحران زده تن به شکست دادند و قطع یقین در دیدار فردا و در بازی خانگی خود به دنبال جبران خواهند بود؛ کما اینکه آنها به این مسئله واقفند که در این بازی روی کاغذ میزبان خواهند بود. خودروسازان با متوقف کردن صدرنشین مسابقات یعنی پرسپولیس نشان داده‌اند در خانه تیم قدرتمندی هستند، لذا حریف آسانی برای تراکتور نخواهند بود.

, پیکان تهران (میزبان):, پیکان تهران (میزبان):,

جایگاه در جدول: پیکان هم اکنون با 26 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد که در بهترین حالت در پایان این هفته می‌توان یک پله صعود کند و در صورت عکس نیز با 44 پله سقوط مواجه خواهد شد.

, جایگاه در جدول:,

بازیکن تاثیرگذار: گادوین منشا
بازیکن غائب: ماهان رحمانی (محروم: 33 اخطاره)

, بازیکن تاثیرگذار:,
, بازیکن غائب:,

نتایج پنچ بازی اخیر تراکتورسازی:

, نتایج پنچ بازی اخیر تراکتورسازی:,

* پیکان 1 - 0 سیاه جامگان
* سایپا 0 - 1 پیکان
* پیکان 2 - 1 فولاد
* پیکان 1 - 1 گسترش فولاد
* صبا 1 - 0 پیکان

,
,
,
,
,

- پیکان تهران در 5 بازی اخیر خود صاحب 3 برد، یک مساوی و یک باخت شده که هر دو توقف این تیم در آغاز نیم فصل دوم رقم خورده است.

,

 

,

, ,

 

,

تراکتور با آسانسور به صدر می‌رسد؟

, تراکتور با آسانسور به صدر می‌رسد؟, تراکتور با آسانسور به صدر می‌رسد؟, تراکتور با آسانسور به صدر می‌رسد؟,

تراکتورسازی تبریز (میهمان): تراکتورسازی که نیم‌فصل دوم را با پیروزی شیرین در خانه استقلال خوزستان آغاز کرده بود، در ادامه با یک تساوی ناامیدکننده که از آن می‌توان به عنوان شکست یاد کرد، به این دیدار رسیده است. یاران قلعه‌نویی در هفته هفدهم این مسابقات و در روزی که از داشتن پشتوانه قدرتمند خود یعنی پرشورها محروم بودند، برابر رقیب همیشه مغموم‌شان نفت آبادان تن به تقسیم امتیاز دادند و همین موضوع سبب شد تا فاصله آنها با صدر جدول به 4 امتیاز افزایش یابد. حال سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در تهران و در دومین تقابل متوالی با تیم‌های صعود کننده از لیگ یک در اندیشه جبران این عقب افتادگی هستند؛ این تیم امیدوار است با حمایت یار دوازدهمش در پایتخت 3 امتیاز حساس بازی را کسب کرده و با پیکان به صدر جدول نزدیک شود.

, تراکتورسازی تبریز (میهمان):, تراکتورسازی تبریز (میهمان):,

جایگاه در جدول: سرخ‌پوشان فوتبال تبریز پیش از این بازی با 34 امتیاز مکان دوم جدول را در اختیار دارند و با هر نتیجه‌ای در دیدار فردا جایگاه این تیم دچار تغییر نخواهد شد.

, جایگاه در جدول:,

بازیکن تاثیرگذار: محمد ایرانپوریان
بازیکن غائب: لوسیانو ادینیو و شهرام گودرزی (مصدوم)

, بازیکن تاثیرگذار: ,
, بازیکن غائب,

نتایج پنچ بازی اخیر پدیده:

, نتایج پنچ بازی اخیر پدیده:,

* استقلال تهران 1 - 2 تراکتورسازی
* تراکتورسازی 1 - 2 سپاهان
* نفت تهران 0 - 2 تراکتورسازی
* استقلال خوزستان 0 - 1 تراکتورسازی
* تراکتورسازی 2 - 2 نفت آبادان

,
,
,
,
,

- تراکتورسازی نیز همچون حریف فردا از 5 بازی اخیر خود 3 برد، یک مساوی و یک باخت در کارنامه دارد و نکته جالب‌تر اینکه سرخ‌پوشان تبریز طی این بازی‌ها در هر دو بازی خانگی خود متوقف شده‌اند.

,

نکات بازی:

, نکات بازی:, نکات بازی:,

* مجید جلالی به همراه امیرحسین صادقی و علی حمودی سابقه حضور در تیم تراکتورسازی را در کارنامه دارند و حال در بازی فردا رو در روی تیم سابق خود قرار می‌گیرند.

,

* پیکان تهران تا این دیدار تنها یک بار در خانه خود پذیرای تبریزی‌ها بوده که این بازی در آغاز نیم فصل دوم برابر گسترش فولاد برگزار و با نتیجه یک بر یک متوقف شد. این تیم در 4 بازی قبلی خود برابر نمایندگان تبریز یک برد، دو تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است.

,

* تراکتورسازی در 3 سفر قبلی خود به تهران ابتدا برابر سایپا به تساوی بدون گل رضایت داد اما در ادامه استقلال را با نتیجه 2 بر یک و نفت را با 2 گل از پیش رو برداشت. این تیم در 4 بازی اخیر با نمایندگان پایتخت به 2 پیروزی و 2 تساوی دست یافته و بدین ترتیب برابر تهرانی‌ها شکست‌ناپذیر بوده است.

,

* تراکتورسازی با در اختیار داشتن بهترین خط آتش لیگ، موفق‌ترین تیم خارج از خانه لیگ برتر نیز محسوب می‌شود و این درحالی است که پیکان در جدول بازی‌های خانگی رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.

,

نتایج جدال‌های رودررو در لیگ برتر:

, نتایج جدال‌های رودررو در لیگ برتر:, نتایج جدال‌های رودررو در لیگ برتر:,

پیکان 0 - 0 تراکتورسازی/ تراکتورسازی 1 - 2 پیکان/ پیکان 1 - 0 تراکتورسازی/ تراکتورسازی 1 - 0 پیکان/ تراکتورسازی 2 - 1 پیکان/ پیکان 1 - 2 تراکتورسازی/ پیکان 1 - 1 تراکتورسازی/ تراکتورسازی 1 - 0 پیکان/ تراکتورسازی 1 - 2 پیکان/ پیکان 0 -  2 تراکتورسازی/ تراکتورسازی 3 - 11 پیکان.

, /, /, /, /, /, /, /, /, /, /,

اشاره: تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران 11 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که 6 برد سهم تراکتورسازی، 3 برد سهم پیکان و 2 دیدار نیز به تساوی انجامیده است.

, اشاره: ,

- دیدار رفت دو تیم در تبریز با برتری 3 بر یک تراکتورسازی به پایان رسید و طی آن لوسیانو ادینیو، محمد ابراهیمی و کرار جاسم برای تراکتورسازی و امیرحسین صادقی برای پیکان موفق به گلزنی شدند.

,

ترکیب احتمالی:

, ترکیب احتمالی:, ترکیب احتمالی:,

پیکان تهران: رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، علی حمودی، آرمان قاسمی، حسین کریمی‌، محمدصادق بارانی، سیامک نعمتی، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان و گادوین منشا
سرمربی: مجید جلالی

, پیکان تهران:, پیکان تهران:, پیکان تهران:,
,

 

,

, ,

 

,

تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، امید عالیشاه و فرزاد حاتمی.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

, تراکتورسازی تبریز: , تراکتورسازی تبریز:, تراکتورسازی تبریز:,
,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه