اخبار داغ

در گفتگو با کارشناس مسائل سیاسی مطرح شد؛

بی‌اعتبار کردن جناح مقابل راهی برای سرپوش گذاشتن بر کاستی‌ها/ فتنه حاصل تفکری بود که منافع خود را در دو قطبی شدن جامعه می‌دید

بی‌اعتبار کردن جناح مقابل راهی برای سرپوش گذاشتن بر کاستی‌ها/ فتنه حاصل تفکری بود که منافع خود را در دو قطبی شدن جامعه می‌دید
ابراهیمی گفت: این جماعت امروز راهی جر مخالف سازی در برابر خود و به چالش کشیدن سایر قوا و شخصیت ها ندارند و از آنجا که خود هیچ دستاوردی نداشته اند جناح روبروی خود را به انواع و اقسام تهمت ها و برچسب ها بی اعتبار می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک کارشناس سیاسی در گفتگو با آرمان زنان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده پیرامون دو قطبی کردن جامعه توسط برخی جریان های سیاسی، اظهار کرد: وقتی در دولت اصلاحات یکی از شخصیت ها گفته بود که باید جامعه را مانند تیم های ورزشی آبی و قرمز به دو دسته تقسیم کنید شاید هیچکس فکرش را هم نمی کرد که میوه این تفکر و این تقسیم بندی را بتوان در سال 88 با فتنه ای که در کشورمان به وقوع پیوست، چید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان,

* فتنه حاصل تفکری بود که منافع خود را در دو قطبی شدن جامعه می دید

, * فتنه حاصل تفکری بود که منافع خود را در دو قطبی شدن جامعه می دید,

سعیده ابراهیمی افزود: همان زمان مقام معظم رهبری هشدار دادند که تیم فوتبال قرمز و آبی وقتی پای منافع ملی در میان باشد همگی در تیم ملی کنار یکدیگر قرار می گیرند و با رقیب مبارزه می کنند اما عده ای از سر عناد، عده ای از سر نادانی و عده ای نیز از سر حب قدرت و قدرت طلبی نخواستند و نفهمیدند که منافع ملی چیست و با سیاست ها و برنامه هایشان جامعه را به سمت دو قطبی شدن پیش بردند و شد آنچه نباید می شد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: هشت ماه فتنه 88 با عقبه 10 ساله باعث ایجاد جوّ بی اعتمادی در مردم نسبت به مخالفان سیاسی خود شد که گاه حتی در یک خانواده آن را شاهد بودیم و می توان گفت این فتنه حاصل تفکری بود که منافع خود و قدرت طلبی را در دو قطبی شدن جامعه می دید.

,

وی بیان کرد: وقتی جامعه به سمت دو قطبی شدن پیش می رود هر گروه دیگری را عامل نابودی ملت خواهد دید و جبهه مقابل خود را در جایگاه دشمن فرض خواهد کرد و با هر ابزاری در صدد رفع آن بر می آید.

,

* تعطیلی صنایع و رکود اقتصادی دستاورد دو قطبی کنندگان جامعه

, * تعطیلی صنایع و رکود اقتصادی دستاورد دو قطبی کنندگان جامعه,

ابراهیمی بیان کرد: امروز گروهی که بعد از نزدیک به چهار سال ریاست بنا بر اذعان خود هیچ دستاوردی نداشته اند، منافع خود را در دو قطبی شدن جامعه می بینند و بر وعده صد روزه حل مشکلات اقتصادی، رفع رکود اقتصادی، وعده فتح و گشایش برجام و ... پافشاری می کنند.

,

وی تاکید کرد: متاسفانه آنچه که هست و مشاهده می شود تعطیلی کارخانه ها و صنایع بزرگی نظیر پلی اکریل اصفهان است که هیچ کس از آن جماعتی که باید ببینند، ندیده و نمی خواهند ببینند.

* بی اعتبار کردن جناح روبرو راهی برای سرپوش گذاشتن بر کاستی ها

,
,
, * بی اعتبار کردن جناح روبرو راهی برای سرپوش گذاشتن بر کاستی ها,

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: این جماعت امروز راهی جر مخالف سازی در برابر خود و به چالش کشیدن سایر قوا و شخصیت ها و همچنین جنجال سازی ندارند و از آنجا که خود هیچ دستاوردی نداشته اند باید جناح روبروی خود را به انواع و اقسام تهمت ها و برچسب ها بی اعتبار کنند و سرپوشی بر کاستی های خود بگذارند تا بتوانند خود را منجی مردم ایران نشان دهند.

,

وی ادامه داد: وقتی با پیشنهاد مقام معظم رهبری، محمود احمدی نژاد از حضور در صحنه سیاسی کشور کنار رفت، تمام معادلات جریان اصلاح طلب و حامیان سیاسی آن برای منجی ماندن به هم ریخت و نتیجه این شد که از آن به بعد یک روز نهاد قوه قضائیه و رئیس آن را آماج حملات خود قرار می دهند، و یک روز شهرداری تهران را.

,

* برای برخی هنوز منافع فردی، حزبی و گروهی بر منافع ملی اولویت دارد

, * برای برخی هنوز منافع فردی، حزبی و گروهی بر منافع ملی اولویت دارد,

ابراهیمی خاطر نشان کرد: متاسفانه وقتی نوبت به فیش های نجومی و اختلاس های هزاران میلیاردی می رسد صورت مسئله پاک می شود و این نشانگر آن است که فتنه 88 هنوز هم درس عبرت برای این افراد نشده است چرا که هنوز منافع فردی، حزبی و گروهی برای آن ها بر منافع ملی اولویت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه