اخبار داغ

همدردی دانش آموزان گرمساری با شهدای حادثه پلاسکو

همدردی دانش آموزان گرمساری  با شهدای حادثه پلاسکو
صبح امروز جمعی از دانش آموزان دبستان شاهد گرمسار با آتش نشانان به مناسبت شهادت تعدادی از آتش نشانان در حادثه پلاسکو همدردی نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین دانش آموزان دبستان شاهد گرمسار با حضور در ایستگاه شماره یک  آتش نشانی گرمسار و تقدیم شاخه های گل به مقام شامخ و نجات گرانی همچون آتش نشانان این حادثه و شهادت تنی چند از همکاران  حوزه آتش نشانی  را تسلیت گفتند 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین ,

 دانش آموزان همچنین با قرائت انشاء های خود با موضوع شهدای  قهرمان و ایستاده  در غبار  این حادثه غمناک را به تمام  آتش نشانان گرمسار تسلیت گفتند .

,

 در حاشیه این مراسم  یاسر عربی؛ شهردار گرمسار ضمن اعلام تسلیت به تمام همکاران خود در حوزه آتش نشانی افزود: فرهنگ ایمنی  در مقابل حوادث غیر قابل پیش بینی و کنترل شده می تواند باعث به وجودن نیامدن این گونه حوادث غم انگیز خواهد بود .

,

شهردار گرمسار ضمن ابراز همدردی با شهدای این حادثه افزود:آتش نشانان همیشه با قلبی پاک و پر از عشق خود  همیشه خود را به خطر می اندازند تا دیگران آسوده و در رفاه کامل باشند پس باید مقام این تلاش گران بی ادعا را ارج نهیم.

,

برگزاری  ایستگاه نقاشی با موضوع شهدای آتش نشان پلاسکو در محل ایستگاه آتش نشانی گرمسار از دیگر برنامه های این مراسم بود .

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه