اخبار داغ

پیرو آخرین تیر اوباما به برجام؛

امضاء آخرین سند تحریم؛ نشانه ای برای وحدت رویه آمریکایی ها در برابر ایران

امضاء آخرین سند تحریم؛ نشانه ای برای وحدت رویه آمریکایی ها در برابر ایران
تمدید تحریم های 10 ساله بر علیه ایران و وضعیت اضطراری برای کشور ایران برای اثبات دشمنی آمریکائی ها کفایت می کند ولی آنان که می خواهند دشمن را دوست تلقی کنند، هیچ کدام از این رفتارها را نمی بینند و به ملت وعده های پوچ می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهاقان بیدار، اکنون که برجام شکست خورده و بارها توسط طرف های غربی و آمریکا نقض شده ولی ایران عکس العمل مناسبی در برابر نقض آن نداشته است، برخورد نکردن با اقدامات خصمانه طرف های مذاکره کننده آنها را به این نقطه می رساند که ایران می خواهد به هر قیمتی این سند را حفظ کند و کاری هم به دستاوردش ندارد و به واسطه همین هر روز مشکلات برجام بیشتر نمایان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهاقان بیدار,

اگر در برجام طبق قانون و شروط مقام معظم رهبری عمل می شد، نباید شاهد این باشیم که هم اکنون همه تعهدات ایران اجرایی شده و آنها قدمی بر نداشته اند حتی در جاهایی برعکس عمل کرده اند، ما هم می توانستیم در مرحله ای شدن اقدامات هم اکنون آن را متوقف کنیم ولی حالا دیگر فرصتی هم برای بازگشت نیست.

,

جمع شدن تأسیسات نطنز، خارج شدن اورانیوم غنی شده، پُر شدن قلب رآکتور اراک با بتن همه از خساراتی است که بر کشور وارد شده است.

,

لغو همه تحریم ها و گشایش بانکی مسأله ای بود که برای آن مذاکره شد و حالا هیچ کدام به ثمر نرسیده است و دشمن حتی تحریم هایی را بر علیه ایران تحمیل و تصویب کرده است.

,

تعلل در برخورد با طرف های غربی در مرحله اول امری سخت و خطرناک است، هم اکنون تقسیم کاری که بین اروپا و آمریکا شده این بود که آمریکائی ها برجام را عمل نکنند و بر شدت تحریم ها بیفزایند، اروپائی ها نیز خود را متعهد به آن بدانند که ایران به آن امید داشته و آن را ادامه دهد، این در حالی است که بدون تعهد همه طرف های مذاکره کننده از جمله آمریکا، برجام خسارت محض است و هیچ عایداتی برای ایران نداشته است.

,

دولت باید طبق قانون مجلس و قوانین کشوری نقض برجام را اعلام و اقدامات لازم در مسیر پیشرفت کشور در خصوص تکنولوژی های هسته ای را دنبال کند و نگذارد ظرفیت داخلی کشور در پی مذاکرات و گفتگوهای بی حاصل تلف شود.

,

اعتماد به آمریکا خطای راهبردی است که کشور را به قهقرا برده است و اکنون باید مردم را با واقعیت دشمن آشنا کرد، همچنین چهره دشمن را بزک نکرد.

,

باید بدانیم آمریکائی ها پیشرفت ملت های آزاده را نمی خواهند و نباید به حرف های شیطان تکیه کنیم.

,

اخیرا جاش ارنست سخنگوی دولت اوباما گفت: «پریزیدنت اوباما بارها گفته که این دولت به رهبران خارجی در خصوص آنچه دولت بعد می کند، هیچ تضمینی نداده است و رئیس جمهور بعدی بر اساس آنچه اعتقاد دارد و بهترین مسیر برای کشور است، تصمیم خواهد گرفت.

,

حالا باید گفت رئیس جمهور کشوری که خود پای این توافق بوده و اکنون خود، آن را سندی بی اعتبار می خواند و تصمیم درباره آن را به رئیس جمهور بعدی می سپارد تا جایی که در توان دارد برجام را نقض می کند تا راهی برای دفاع از آن باقی نماند.

,

اوباما رئیس جمهور آمریکا در آخرین سندش وضعیت اضطراری ملی علیه ایران و پنج کشور دیگر را تمدید کرد، این اقدام آمریکائی ها نشان از دشمنی دیرینه آنها دارد و گویای این مطلب است که هیچ گاه به عهد خود پایبند نبوده و نیستند.

,

تمدید تحریم های 10 ساله بر علیه ایران و وضعیت اضطراری برای کشور ایران برای اثبات دشمنی آمریکائی ها کفایت می کند ولی آنان که می خواهند دشمن را دوست تلقی کنند هیچ کدام از این رفتارها را نمی بینند و به ملت وعده های پوچ می دهند.

,

تیر خلاص اوباما به پیکره برجام در آخرین روزهای ریاستش نشان از آغازی دوباره برای فشارهای آمریکا به ایران به بهانه های مختلف موشکی، حقوق بشر و سیاست های منطقه ای و دفاع از مقاومت است.

,

شاید اوباما هم باور نمی کند که عده ای در ایران حتی اگر بدترین کارها توسط آمریکائی ها صورت بگیرند نخواهند پذیرفت که این آمریکاست که کاری به اخلاق و انسانیت، عهد و پیمان ندارد.

,

اکنون باید آخرین تیر اوباما را نشانه ای برای وحدت رویه همه سیاستمداران آمریکائی در قبال ایران دانست و فرقی بین دموکرات ها و جمهوری خواهان در مقابله با ایران قائل نشد، زیرا هر دوی آنها دشمن ملت ایران هستند و باید گفت کسانی که بین این دو تفاوت قائلند در خوابی عمیق فرو رفته اند.

,

حسین جدیدی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه