اخبار داغ

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گلستان خبر داد؛

افتتاح آسمان نمای دیجیتال در گرگان/ اجرای 150 برنامه کودک و نوجوان در دهه فجر

افتتاح آسمان نمای دیجیتال در گرگان/ اجرای 150 برنامه کودک و نوجوان در دهه فجر
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: دومین آسمان نمای دیجیتال استان در ویلاشهر گرگان افتتاح می شود که بیش از 90 درصد به اجرام آسمانی شباهت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ عبدالرحیم سیفی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، بعدازظهر امروز در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر استان گفت: قریب به 150 برنامه فرهنگی هنری و علمی و آموزشی با شعار «گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» در سطح 27 مرکز فرهنگی-هنری (ثابت، سیار و پستی) استان با 38هزار عضو تدارک دیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پاسرو؛ ,

وی از همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش، صدا و سیما و بهزیستی در کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان خبر داد و افزود: دو برنامه اجرای نمایش تریلی سیار با عنوان «کی از همه باهوش تره؟» و اجرای مراسم نقد کتاب عباس جهانگیریان با موضوع حفاظت از محیط زیست پیش از آغاز دهه مبارک فجر به صورت مقدمه در نظر گرفته شده اند.

,

سیفی با بیان اینکه جامعه هدف ما بین 6 الی 17 سال خواهند بود، تصریح کرد: تلاش می شود محتوای برنامه ها در کنار شاد بودن تاثیرگذار باشد و متناسب با شور، شعور بچه ها نیز نسبت به شئون انقلاب و ولایت فقیه افزایش پیدا کند.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان تأکید کرد: اعتقاد داریم نسل بعدی حافظان انقلاب هستند و باید حتما با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند تا بتوانند از آن حفاظت کنند.

,

وی به تشریح برخی از برنامه های کمیته کودک و نوان ستاد دهه فجر استان گلستان پرداخت و ابراز کرد: اجرای سرود و پرده خوانی انقلاب اسلامی در مراسم نمادین استقبال از امام(ره) در فرودگاه گرگان از جمله برناه های نخستین روز از دهه مبارک فجر است.

,

سیفی، جشنواره مشق انقلاب که درواقع شعارنویسی دوران انقلاب در مراکز فرهنگی و هنری سطح استان است و برپایی نمایشگاه اساطیر فرهنگی انقلاب در سراسر استان را از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سیزدهم بهمن خواند.

,

رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان گلستان همچنین از تدارک تئاتر کوچک در مناطق محرومی که تحت پوشش کتباخانه های سیار هستند و برگزاری جشنواره نقالان کودک و نوجوان با هدف احیای آداب و رسوم و کاهش آسیب های اجتماعی در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

,

افتتاح کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در علی آباد و گالیکش

,

وی همچنین اعلام کرد: در هجدهم بهمن ماه افتتاح دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در علی آبادکتول و گالیکش را با حضور مدیریت منابع کانون کشور خواهیم داشت.

,

سیفی همچنین گفت: دومین آسمان نمای دیجیتال استان در ویلاشهر گرگان نیز افتتاح می شود که بیش از 90 درصد به اجرام آسمانی شباهت دارد، نخستین آسمان نمای دیجیتال استان در گنبدکاووس قرار دارد.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان از برگزاری جشنواره شعر و داستان طنز در بیست و یکم بهمن، اختتامیه طرح سفر کتاب، مسابقه اینترنتی کلام پیروزی، کارگاه ساخت گلهای لاله و کبوترهای آزادی و اعزام به گلزار شهدا در چهاردهم بهمن ماه، برنامه ریزی ورزش همگانی و احیای بازی های بومی محلی، جشنواره غذاها، بازی ها و آداب و رسوم محلی و برگزاری مسابقه قرآن و نهج البلاغه نیز در این ایام مبارک خبر داد.

,

سیفی در ادامه طرح تجلی رویش که نمایشگاه کتاب های انقلابی است، طرح لبخند زمین با هدف حفظ محیط زیست، جشن انقلاب در تمامی مراکز، طرح بهار در زمستان با جمع آوری سنگ ریزه های سطح خیابان، همایش انتظار در سایه بصیرت، نشست کتابخوان و نقد کتابهای انقلابی، ساخت ماکت شخصیت های مشهور انقلابی، جنشواره لالایی های و اشعار ترکمنی با موضوع شهادت و وطن پرستی، نقاشی متری کودکان با عنوان قطار انقلاب، همایش خمینی شناسی، مسابقه نشریه نگاری با عنوان روزشمار انقلاب، پخش فیلم های انقلابی و ساخت کاردستی را از دیگر برنامه های کمیته کودک و نوجوان در دهه فجر برشمرد.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در پایان از افتتاح چهارمین فروشگاه عرضه محصولات و تولیدات کانون در مجتمع آفتاب3 گرگان و پنجمین فروشگاه در آق قلا نیز خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه