اخبار داغ

در دیدار امام جمعه نطنز با آتش نشانان مطرح شد؛

توجه جدی به مشکلات آتش نشانی نشده است

توجه جدی به مشکلات آتش نشانی نشده است
امام جمعه نطنز گفت: حوادثی مانند آن چه در پلاسکو اتفاق افتاد باعث می شود تا کمبودها بیشتر به چشم آید و مسئولان در نطنز هم باید با گستردگی حوزه آتش نشانی در ابعاد مختلف این نهاد را تقویت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز، امام جمعه نطنز امروز در دیدار با آتش نشانان شهرداری نطنز با اشاره به حادثه مرکز تجاری پلاسکو و ضمن تسلیت به خانواده شهدای آتش نشان و مردم فهیم ایران اظهار کرد: بدون شک مردم قدر شناس ایران اسلامی قدر خادمان و کسانی که برای آن ها فداکارانه زحمت می کشند را می دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز،,

حجت الاسلام امینی افزود: هر انسان نوع دوستی به این حادثه جانسوز فکر کند متأثر می شود، به همین منظور با جمعی از روحانیون شهر خدمت آتش نشانان نطنز رسیدیم تا ضمن تسلیت از خداوند برای خانواده شهدای آتش نشان صبر و اجر طلب کنیم.

,

وی گفت: به تازگی نشانی از آثار حیات در قسمتی از این مرکز شنیده شده که خبر از زنده بودن تعدادی آتش نشان داده اند و امیدواریم به لطف خداوند هر چه زودتر خبرهای خوبی در این زمینه به ملت ایران داده شود.

,

امام جمعه نطنز خاطر نشان کرد: چنین حوادثی باعث می شود تا کمبودها بیشتر به چشم آید و مسئولان در نطنز هم باید با گستردگی حوزه آتش نشانی در ابعاد مختلف این نهاد را تقویت کنند.

,

شهردار نطنز نیز در این دیدار نیز ضمن تسلیت حادثه ناگوار مرکز تجاری پلاسکو در تهران، اظهار کرد: حضور امام جمعه نطنز و روحانیون این شهر در جمع آتش نشانان موجب قوت قلب برای ادامه مسیر زحمت ها و فعالیت های آن ها است.

,

سید محسن تجویدی افزود: حادثه تلخ ریزش ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان کشورمان چند روزی است کشور را تحت الشعاع قرار داده و امیدواریم این حادثه ناگوار فتح بابی برای بیشتر دیده شدن شرایط و وضعیت مجموعه های آتش نشانی کشور باشد.

,

وی تأکید کرد: مجموعه آتش نشانی شهرداری نطنز محدوده شهر طرقرود تا ابیانه و همچنین تا ۳۰ کیلومتری اتوبان به سمت کاشان را با کمبود شدید تجهیزات، امکانات و نیرو پوشش می دهد.

,

شهردار نطنز اضافه کرد: مشکلات حوزه آتش نشانی را بارها از طریق رسانه و به صورت کتبی اعلام کرده ایم اما متأسفانه توجه جدی به این مسئله نشده است.

,

وی بیان کرد: شهرداری طرقرود و برخی روستاهای نطنز مانند ابیانه دارای ماشین آلات آتش نشانی غیر فعال هستند و اگر راه اندازی شوند از سنگینی زحمات آتش نشانی نطنز کاسته می شود.

,

تجویدی خاطر نشان کرد: نگرانی ما در این حوزه این است که همزمان امکان وقوع دو حادثه وجود دارد و سوال این است که اگر تیم آتش نشانی در حین مأموریتی باشد و در مکانی دیگر اتفاقی رخ دهد چه اقداماتی باید انجام شود.

,

آتش نشانان شهرداری نطنز برای امداد رسانی به حادثه پلاسکو اعلام آمادگی کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه