اخبار داغ

رئیس انجمن صنفی امداد خودروی کشور؛

تجهیز ناوگان امدادخورویی به «بی سیم PTT»/مردم به امدادگر نماها اعتماد نکنند

تجهیز ناوگان امدادخورویی به «بی سیم PTT»/مردم به امدادگر نماها اعتماد نکنند
رئیس انجمن صنفی شرکت های امداد خودروئی کشور گفت: مردم به امدادگر نماها اعتماد نکنند زیرا خودرو افراد می تواند مسئول جان آنها باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی شرکت های امداد خودروئی کشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی استان که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: انجمن صنفی امدادخودروهای کشور به منظور ارتباط‌گیری آسان و سریع هموطنان، اقدام به راه‌ اندازی مرکز کال‌سنتر در سراسر کشور کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,

وی افزود: به منظور ارائه خدمات امداد خودرویی سریع به هموطنان در سراسر کشور «نرم‌افزار امداد 193 خوش» در تمام استانهای کشور راه اندازی شده است.

,

 

,

رئیس انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی کشور  تصریح کرد: برخی افراد شماره تلفن هایی با نام امداد خودرو در سامانه 118 ثبت کرده و بدون هیچ گونه نظارتی خدمات امدادرسانی ارایه می کنند.

,

 

,

حسینی ادامه داد: در این راستا، انجمن امداد خودروهای کشور پارسال با هدف تجمیع شرکت های امدادی و همچنین بهبود کیفیت خدمات این شرکت ها کار خود را با عضویت 15 شرکت آغاز کرد.

,

 

,

به گفته وی، شرکت های عضو انجمن اکنون به 40 شرکت رسیده است و تا پایان امسال کل شرکت های امداد خودرویی به این انجمن می پیوندند.

,

 

,

سید مهدی حسینی، اظهار کرد: از حدود 350 شرکت ثبت شده در کشور به نام امداد خودرو، تنها 80 شرکت توانسته‌اند مجوزهای قانونی را از شهرداری‌ها و سازمان راهداری اخذ کنند.

,

 

,

وی ادامه داد: به این ترتیب 270 شرکت امداد خودرویی به صورت غیرقانونی فعال هستند.

,

 

,

به گفته حسینی، از 80 شرکت ثبت شده امداد خودرو، 30 شرکت مجوز فعالیت در بیرون و درون شهر را دارا هستند.

,

 

,

وی با بیان اینکه 20 هزار دستگاه GPS ساخت کشور لیتوانی به صورت رایگان بین دارندگان خودروها توزیع شده است، گفت: این اقدام به مناسبت سالگرد تاسیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور انجام می‌شود.

,

 

,

وی ادامه داد: تنها هزینه نصب این دستگاههای GPS از صاحبان خودروها دریافت می‌شود.

,

 

,

رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور،‌ با تاکید بر اینکه این دستگاههای GPS دارای دکمه‌ای به نام sos (کمک رسان ) است عنوان کرد: این دکمه به منظور تشخیص محل دقیق خودرو معیوب بر روی دستگاه تعبیه شده است.

,

 

,

حسینی ادامه داد: این دستگاهها مجهز به گیتهای عیب یاب خودرو است که به صورت دیاگ از راه دور تشخیص و عیب مشخص می‌شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه دستگاههای نصب شده بر روی خودروها به مدت 7 ساعت بدون شارژ کار می‌کند، گفت: حدود 3 ماه نیز اطلاعات بر روی حافظه این دستگاهها ماندگار است.

,

 

,

وی از پیگیری و مکاتبه به منظور تغییر کاربری خودروهای نیسان جرثقیل به یدک‌کش امدادی خبر داد و تصریح کرد: پیگیریهای لازم درباره تغییر کاربری این خودروها در استانها بدون مراجعه به کمپانی در تهران انجام شده است.

,

 

,

حسینی در ادامه از قرارداد راه‌اندازی دستگاههای پوز با چاپ فاکتور آنی در محل و در اختیار امدادگران خبر داد و گفت: به زودی این قرارداد با یک بانک معتبر منعقد می‌شود. این اقدام باعث می‌شود که صاحبان خودرویی که در جاده‌ها نیاز به کمک دارند با حداقل هزینه بهترین خدمات را دریافت و هزینه‌ پرداختی به صورت آنلاین و اتوماسیونی پرداخت شود.

,

 

,

وی افزود: از مهمترین مزایای راه‌اندازی دستگاههای پوز اتوماسیونی کوتاه شدن دست امدادگرنماها و امدادگران تقلبی در سراسر کشور است.

,

 

,

به گفته حسینی، بسیاری از شرکت‌های امداد خودرویی در کشور به صورت جزیره‌ای کار می‌کنند که یک منطقه را اشغال کرده‌اند و می‌گویند در اینجا حق آب و گل داریم، در حالی که مجوز لازم را از دستگاه‌های مربوطه اخذ نکرده‌اند که امیدواریم هر چه زودتر ساماندهی شوند.

,

 

,

وی با اشاره به برخی مشکلات و غیرشفاف بودن مبالغ دریافتی شرکت‌های امداد خودرو از مشتریان، گفت: باید برای ارتقای کیفیت خدمات و شفاف‌سازی مبالغ دریافتی از مشتریان تلاش شود.

,

 

,

همه خودروهای دارای مجوز کد ملی امدادگر ی و یدک کشی دریافت میکنند و مردم عزیز برای حصول از اطمینان در دریافت خدمات، با ارسال پلاک خودرو امدادی به سامانه 0216421 می توانند مشخصات کامل شخص امدادگر و شرکتی را که در آن فعالیت می کند دریافت کنند.

,

 

,

وی گفت: از آنجا که افرادی سود جو با نام امدادگر در شهرها و جاده ها در کمین خودروهای در راه مانده هستند و همیشه موجب نارضایتی امدادخواهان می شوند، این انجمن با ایجاد این سامانه قصد دارد راه فعالیت غیر قانونی این افراد را مسدود کند.

,

 

,

حسینی گفت: همچنین هزینه خدمات ارائه شده در خودروهای امدادی تعرفه ای تعیین شده خواهد داشت و همه برگه های فروش خدمات یکنواخت می شوند.

,

 

,

وی افزود: با ثبت رشته امدادگری خودرو در شاخه فنی حرفه ای تلاش می کنیم متخصصان بعد از این همگی دارای مدارک تحصیلی باشند و با کسب آموزش های لازم مجوز فعالیت بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه