اخبار داغ

صندلی تیم ملی دوباره به یک دارت انداز گرمساری رسید

صندلی تیم ملی دوباره به یک دارت انداز گرمساری رسید
درپایان چهارمین و آخرین دوره مسابقات لیگ دسته یک دارت کشور که به میزبانی گرمسار در سالن دارت شهید نوروزی برگزار شد یک دارت انداز دیگر گرمساری در بخش مردان به تیم ملی راه پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین  حمید خدامی دارت انداز حرفه ای کشور و شهرستان گرمسار  با نائب قهرمانی در مسابقات لیگ دسته یک دارت کشور  که به میزبانی شهر گرمسارو با حضور 16 دارت انداز حرفه ای از اقصی نقاط مختلف کشور برگزار شد یک صندلی  مهم دیگری در تیم ملی دارت را  برای گرمساری ها  بدست آورد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

در این دوره از مسابقات بیش از 16 دارت انداز حرفه ای کشور به مدت یک روز از استان های مختلف کشور همچون اصفهان،زنجان،تهران ، البرز و سمنان با هم به رقابت پرداختند
در پایان این دوره از مسابقات صفر علی رحمتی پیشکسوت دارت استان استان زنجان با کسب 46 امتیاز قهرمان شد و حمید خدامی از استان سمنان نیز مقام دومی این مسابقات با 43 امتیاز  بدست آورد پژمان وثوق از تیم تهران به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده استان سمنان و شهرستان گرمسار سوم شد و مقام چهارمی این مسابقات نیز به مهدی مسگر  از پایتخت با امتیاز 39 رسید .
همچنین مطابق با آیین نامه مسابقات ، صفرعلی رحمتی از زنجان و حمید خدامی از تیم سمنان و شهرستان گرمسار توانستند مجوز ورود به اردوی انتخابی تیم ملی دارت را کسب نمایند.

,
, .,
, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه