اخبار داغ

مدیر آموزش وپرورش اردستان:

تشکیل شورای خردورزی مهمترین برنامه تعلیم و تربیت است

تشکیل شورای خردورزی مهمترین برنامه تعلیم و تربیت است
شفیعی با بیان اینکه شورای هم اندیشی و خردورزی را تشکیل خواهیم داد تصریح کرد: از افراد تأثیر گذار و فعال در این زمینه استفاده خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان اظهار کرد: مهمترین برنامه های آینده این اداره حفظ کرامت انسانی افراد مجموعه خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

عیسی شفیعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در محل اداره آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان عضو بزرگ مجموعه آموزش و پرورش هستند و باید در بحث آموزش بتوانیم برنامه های خوب و جدی تری را برای آنها مد نظر قرار دهیم.

,

وی افزود: با تقویت و برگزاری شورای آموزش و پرورش از بین همکاران خلاق و مستعد که بتوانند مشورت داشته باشند کمیته ای بنام کمیته فرهنگی را تشکیل خواهیم داد.

,

شفیعی با بیان اینکه شورای هم اندیشی و خرد ورزی را تشکیل خواهیم داد تصریح کرد: از افراد تأثیر گذار در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

,

رئیس آموزش و پرورش تصریح کرد: این انقلاب به سادگی به دست ما نرسیده و باید به آن برکت و نتایجی که برای ما داشته توجه بیشتری داشته باشیم و یاد شهدای فرهنگ و قلم شهرستان را نیز گرامی بداریم.

,

این مسوول با بیان اینکه ما ترویج فرهنگ و شهادت را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد تصریح کرد: امید دادن به دانش آموزان با محوریت همکاران مان که در صف اول کارفرهنگی هستند مورد نظر است.

,

وی تاکید کرد: با دعوت از بازنشستگان فرهنگی از نظرات آنها در کلیه امور مخصوصا کارهای تربیتی استفاده خواهیم برد و در ایام دهه فجر یک جشن بزرگ را با حضور آنان برگزار خواهیم کرد.

,

شفیعی در خصوص برنامه های جانبی که درسطح مدارس برگزار می شود و تقریبا حالت رقابتی را ایجاد کرده افزود: ما برنامه های رقابتی را می پسندیم که همراه با رفاقت باشد.

,

رئیس آموزش و پرورش اردستان ضمن تشکر از اصحاب رسانه آنها را صاحبان فکر و اندیشه دانست و افزود: با توصیه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند اخبار خوب، مفید و سازنده مخابره شود، اظهار امیدواری کرد اخباری که باعث امید در دل فرهنگیان و باعث تقویت مجموعه آموزش و پرورش باشد را انعکاس دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه