اخبار داغ

رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور خبر داد؛

پلاسکو باز می گردد؛ تدارک مغازه های موقت برای مغازه داران حادثه دیده

پلاسکو باز می گردد؛ تدارک مغازه های موقت برای مغازه داران حادثه دیده
رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با اشاره به حمایت از آسیب دیدگان ساختمان پلاسکو، گفت: در جلسه کارگروه ویژه ای این موضوع به شکل کامل مورد پیگیری قرار می گیرد و این برنامه ها مطرح و اجرایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حسن پور در گفت و گو با «رازق» در مورد کمک های بسیج اصناف به خسارت دیدگان حادثه ساختمان پلاسکو، اظهار کرد: برنامه های خاصی در حوزه حمایت از خسارت دیدگان این حادثه تلخ در دستور کار داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: فردا در جلسه کارگروه ویژه ای این موضوع به شکل کامل مورد پیگیری قرار می گیرد و این برنامه ها مطرح و اجرایی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رازق,
,
,

رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور در تشریح این برنامه ها در راستای حمایت از خسارت دیدگان حادثه ساختمان پلاسکو، بیان کرد: سعی داریم مکان موقتی رابه شکل غرفه بندی برای صاحبان تولیدی پوشاک که مغازه هایش تخریب شده است را در نظر بگیریم.

حسن پور  در ادامه اضافه کرد: در بحث تسهیلات هم با بخش های مختلف صحبت خواهیم کرد که تسهیلاتی در اختیار آنها قرار دهیم تا عید نوروز بتوانند فعالیت هایشان را دنبال کنند.

وی در خاتمه اظهار کرد: امیدورایم تا بعد از عید نوروز در مورد اسکان نهایی آنها توسط نهادهای ذیربط و مسؤل، اقدامات لازم صورت بگیرد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه