اخبار داغ

مدیر امور استانهای سازمان دارالقرآن کشور:

قرآن محوری ترین اصل در اتحاد مسلمانان / فعالیت های قرآنی اهل سنت ناشناخته است

قرآن محوری ترین اصل در اتحاد مسلمانان / فعالیت های قرآنی اهل سنت ناشناخته است
مدیر امور استانهای سازمان دارالقرآن کشور اظهار کرد:قرآن بهترین محور در زمینه اتحاد است و استان هرمزگان نیز الگوی مناسبی از اتحاد برای جهان اسلام می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بهبودی مدیر امور موسسات و استانهای سازمان دارالقرآن الکریم کشور در گفتگو با  هرمز گفت: توانمند سازی مدیران و ارتقا بینش و اصولا افزایش توانایی مدیرتی مدیران فرهنگی از ضروریت ها اجتناب ناپذیر است و باید به آن توجه شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز ,

وی افزود: با توجه به این ضرورت سازمان دار القران الکریم  از سالهای گذشته موضوع بهسازی و بهبودی تشکل های قرآنی را در دستور کار قرار داده است و کارگاه های آموزش را در سرتاسر کشور با این محوریت برگزار می کند.
بهبودی ادامه داد:محتوای این کارگاه ها شامل چهارکتاب بوده که یکی از آنها در رابظه با قوانین و مقرراتی است که مدیران این تشکل ها با آنها رودرو بوده و سه کتاب دیگر درباره روشهای مدیریتی می باشد و این چهار جلد کتاب به همه موسسات قرآنی کشور ارسال شده است.
وی اظهار داشت:در حال حاضر ۲۰ دوره کارگاه با محوریت این منابع تشکیل شده است که در استان هرمزگان در طی ۵ سال گذشته دو دوره از این کارگاه ها شکل گرفته است.
مدیر امور موسسات و استانهای سازمان دارالقرآن الکریم کشور در رابطه با فعالیت های قرآنی صورت گرفته در استان هرمزگان افزود: استان هرمزگان به عنوان یک استان ترکیبی یک نمود موفقی از تعامل بین دومذهب شیعه و سنی می باشد که بدون هیچ چالشی با هم در فعالیت های قرآنی همکاری دارند.
بهبودی اظهار داشت: بهترین محور در زمینه اتحاد نیز می تواند قرآن باشد و امروز دنیای استکبار و گروهای معاند به شدت به دنبال تفرقه هستند و استان هرمزگان می تواند الگوی مناسبی از اتحاد برای جهان اسلام باشد.
مدیر امور موسسات و استانهای سازمان دارالقرآن الکریم کشور در پایان گفت: متاسفانه فعالیت های قرآنی اهل سنت ناشناخته است و نیاز هست فعالین قرآنی اهل سنت به ظرفیت های دولتی اعتماد کنند تا بتوان بانک جامع اطلاعتی را تهیه کرد و نبود این بانک اطلاعتی باعث ضربه به جامعه اسلامی ماست و ایجاد آن می توان کمک های خوبی برای انجام فعالیت های بهتر داشته باشد.

,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه