اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل:

تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی قهرمانی هندبال استان مشخص شدند/ میزبانی آران و بیدگل مطلوب بود

تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی قهرمانی هندبال استان مشخص شدند/ میزبانی آران و بیدگل مطلوب بود
ابوذر فردنژاد گفت: با پایان رقابت‌های نیمه نهایی به میزبانی آران و بیدگل، چهره تیم‌های صعودکننده به دور نهایی رقابت‌های هندبال قهرمانی نونهالان استان اصفهان مشخص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل در گفتگو با خطب شکن با بیان این که چهره تیم‌های صعودکننده به دور نهایی رقابت‌های هندبال قهرمانی نونهالان استان اصفهان مشخص شد اظهار کرد: بر این اساس چهار تیم خمینی شهر و اصفهان از گروه الف و نجف آباد و سپاهان از گروه ب به مرحله بعد صعود کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن, خطب شکن,

ابوذر فردنژاد میزبانی آران و بیدگل در رقابت‌های مقدماتی منطقه چهار و پنج استان و رقابت‌های نیمه نهایی گروه دوم را یادآور شد و با مطلوب خواندن این میزبانی تصریح کرد: تیم شهرداری آران و بیدگل در دیدار اول خود بازی را با نتیجه ۱۹ بر هفت به سپاهان واگذار کرد و در دیدار بعدی خود مقابل پیشگامان با نتیجه نزدیک ۱۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید.

,

وی اضافه کرد: سومین بازی تیم شهرداری آران و بیدگل در مقابل تیم نجف آباد برگزار شد که تیم مهمان توانست بازی را با نتیجه ۲۶ بر ۲۰ به سود خود پایان دهد.

,

بر اساس اعلام رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل نتایج سایر بازی‌های این مسابقات به شرح زیر است:

,

سپاهان ۱۸ – پیشگامان ۷

,

سپاهان ۲۱ – نجف آباد ۱۷

,

پیشگامان ۷ – نجف آباد ۲۱

,

رقابت‌های نیمه نهایی نونهالان قهرمانی استان اصفهان روزهای ۳۰ دی و اول بهمن به میزبانی آران و بیدگل در سالن ورزشی شهدای ورزشکار برگزار شد و چهار تیم شهرداری آران و بیدگل، سپاهان اصفهان، نجف آباد و پیشگامان در آن به رقابت پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه