اخبار داغ

معاون فرماندار سنقر؛

تجهیزات آتش نشانی سنقر برای ساختمان های بیش از دو طبقه جوابگو نیست

تجهیزات آتش نشانی سنقر برای ساختمان های بیش از دو طبقه جوابگو نیست
معاون فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه در چند سال گذشته در سنقرو کلیایی آپارتمانهای مسکن مهر احداث شده گفت : در صورت بروز حادثه در این مکانها، آتش نشانی این شهرستان فاقد امکاناتی از قبیل خودرو مجهز به بالابر برای اطفاء حریق در ارتفاع بیش از 2 طبقه می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سهیل سنقر، مسئولین شهرستان سنقرو کلیایی با حضور درمحل آتش نشانی این شهرستان یاد و خاطره شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

معاون فرماندار سنقروکلیایی  به همراه سایر مسئولین در محل آتش نشانی این شهرستان با تسلیت شهادت آتش نشانان ساختمان پلاسکو گفت: این حادثه غم انگیز، هشداری در خصوص رعایت ایمنی و مقابله با حوادث در مراحل پیشگیری، مقابله و مدیریت بعد ازحادثه است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

,

 

,

افشین رحیمی ازدحام جمعیت و ایجاد راه بندان را از دیگر مشکلات عمده در بحث امداد رسانی ذکر کرد و آموزش و فرهنگ سازی را برای رفع آن ضروری دانست.

,

 

,

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته در سنقرو کلیایی آپارتمانهای مسکن مهر احداث شده گفت: در صورت بروز حادثه در این مکانها، آتش نشانی این شهرستان فاقد امکاناتی از قبیل خودرو مجهز به بالابر برای اطفاء حریق در ارتفاع بیش از 2 طبقه می باشد.

,

 

,

معاون فرماندار سنقرو کلیایی فقدان ماشین آتش نشانی پیشرو را از دیگر ضعفهای آتش نشانی برای ورود به کوچه های باریک بخصوص بافت فرسوده دانست و گفت: تهیه تجهیزات آتش نشانی ذکر شده نیازمند اعتبار می باشد که بایستی در برنامه اعتبارات شهرستان پیش بینی شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه