اخبار داغ

تکرار واژگونی وانت حامل دانش آموزان در بشاگرد/ این بار شش کشته و مجروح

تکرار واژگونی وانت حامل دانش آموزان در بشاگرد/ این بار شش کشته و مجروح
درپی واژگونی وانت حامل دانش آموز در بخش گوهران بشاگرد یک کشته و پنج زخمی برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بشاگرد نیوز، بازهم واژگونی خودرو حامل دانش آموزان در شهرستان بشاگرد حادثه آفرید و دانش آموزان را به کام مرگ کشاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بشاگرد نیوز,

ظهر امروز وانت نیسان حامل دانش آموزان دختر مقطع متوسطه یکی از مدارس روستای خمینی شهر در بخش گوهران بشاگرد واژگون شد که در این حادثه یک نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.

,

این دانش آموزان که ساکن روستای درکاه بودند در مدرسه شبانه روزی روستای خمینی شهر تحصیل می کردند که در حال رفتن به مدرسه دچار واژگونی خودو شدند.

,

در این حادثه یک نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند، که سه نفر از مجروحان به صورت سرپایی در درمانگاه روستای خمینی شهر مداوا شدند و ۲ نفر دیگر به بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) منتقل و برای درمان به بیمارستان میناب اعزام شدند.

,

گفتنی است که در آذرماه امسال نیز وانت حامل دانش آموزان مقطع متوسطه روستای مرنگ دچار حادثه و واژگون شد. در این حادثه ۱۸ دانش آموز مصدوم شدند.

,

اکثر دانش آموزان در شهرستان بشاگرد با وانت جابه جا می شوند و تنها دو دستگاه اتوبوس در مرکز شهرستان دانش آموزان را به مدارس منتقل می کنند که این مسئله بارها از طریق مردم و رسانه ها به مسئولان گوشزد شده است، اما تاکنون هیچ اقدامی برای رفع این مشکل انجام نشده است.

,

روستاهای درکاه و خمینی شهر در بخش گوهران شهرستان بشاگرد قرار دارند که راه ارتباطی این روستاها نیز خاکی و ناهموار می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه